داستان‌های کوتاهِ کوتاه دربارۀ عفاف و حجاب
چهارشنبه 22 فروردين 1397

داستان‌های کوتاهِ کوتاه دربارۀ عفاف و حجاب

تلاوت آرامش داستان کوتاه «مستوره» را معرفی می‌کند

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی مجمع ناشران انقلاب اسلامی، منانشر، به نقل از روابط عمومی انتشارات تلاوت آرامش؛ «از ترکیه یک سوغات آورده بود. برای این که این سوغات را نشان همۀ اهالی کشور دهد. دستور داد مراسم جشنی برگزار کنند. سوغات را هم اول به خاندانش داد. برای همین شمس و اشرف و ملکه روسری هایشان را برداشتند و در جشن دانشسرای مقدماتی حاضر شدند.
دستور داده بود همه ی دختران در جشن بدون حجاب حاضر شوند. می گفت می خواهد یک فرصت استثنایی برای ترقی دختران فراهم کند. بسیاری از دختران از ناراحتی و غم، از ابتدا تا پایان مراسم سرهایشان را به گوشه ی دیوار چسبانده بودند و مدام اشک می ریختند.»
این بخشی از یک داستان کوتاه از کتاب «مستوره» است؛ کتابی که به قلم شبنم نادری و به همت انتشارات تلاوت آرامش وابسته به موسسه فرهنگی هنری کاربردی خیبر چاپ شده است. مستوره شامل 49 داستان کوتاه کوتاه دربارۀ عفاف و حجاب است که در حوزه‌های مختلف فردی و اجتماعی با این موضوع نگاشته شده و ضمن رعایت اختصار، سعی نموده تا علاوه بر خلق یک اثر ادبی، محتوای کاربردی را به مخاطب خود انتقال دهد. این داستانک ها به صورت هدفمند نوشته شده و قصد دارد در قالب داستان به موضوعات و شبهات رایج در حوزه عفاف و حجاب بپردازد.
در مقدمه این کتاب می خوانیم: «مجموعه پیش رو به سببب پاسداشت وجود نازنین تمام زنان نگارش یافته است. آنان که بار هدایت و تربیت نسل های آتی را به دوش می کشند... .»
این کتاب را می توانید با قیمت 5500 تومان از کتاب فروشی های معتبر در سراسر کشور تهیه کنید.
نظر بدهید