بازگشت مجدد «دوازدهم» علی موذنی با ظاهری تازه
سه شنبه 28 فروردين 1397

دوازدهم

بازگشت مجدد «دوازدهم» علی موذنی با ظاهری تازه

رمان «دوازدهم» اثر علی موذنی با تغییراتی از سوی نشر «اسم» دوباره منتشر شده است.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی مجمع ناشران انقلاب اسلامی، منانشر، به نقل از خبرگزاری فارس، رمان «دوازدهم» اثر علی موذنی که چند سالی مجوز انتشار آن باطل شده بود، از سوی نشر اسم مجوز گرفته و با ظاهری جدید منتشر شده است.

بر اساس این گزارش این رمان پس از انتشار با حواشی روبه‌رو شد و مجوز آن از سوی ارشاد لغو شد اما اکنون پس از چند سال با اصلاحات با ناشری جدید وارد بازار کتاب شده است.

این رمان که با موضوع امام زمان (عج) نوشته شده به مسئله وجود امام زمان (عج) در طول دوره‌های مختلف اشاره دارد و با زبانی هنری با مخاطب سخن گفته است.



«دوازدهم» روایتی است از یک نویسنده که پس از روبه‌رو شدن با پیشنهاد نوشتن یک فیلمنامه درباره حضرت صاحب‌الزمان(عج) و در کش‌وقوس‌های پذیرفتن یا نپذیرفتن نگارش آن در خلوتی با امام زمان(عج) به ناتوانی خود در محضر امام اعتراف  و سپس از ایشان طلب نشانه‌ای در این مسیر می‌کند تا بتواند در این راه با انرژی و انگیزه دوچندان قلم بچرخاند: «ای امام! خوب می‌دانی که من نویسنده‌ای معمولی‌ام بی‌هیچ امتیاز ویژه‌ای! پس لطف کن و از هر راهی که صلاح می‌دانی، به نشانه‌ای مرا مجهز کن که آیا شایسته‌ام به نوشتن؟ خواهش می‌کنم نشانه‌ای که می‌گذاری، همراه با اما و اگر نباشد که در صحتش شک نکنم. صریح و روشن باشد که تا دیدمش، مطمئن شوم نشانه‌ای از سوی توست!»

چاپ جدید رمان «دوازدهم» اثر علی موذنی با ظاهری جدید در 304 صفحه با قیمت 25 هزار تومان از سوی نشر اسم راهی بازار کتاب شده است.

 
نظر بدهید