مجموعه «دستاوردهای انقلاب اسلامی» در نمایشگاه بین‌المللی کتاب عرضه می‌شود
سه شنبه 28 فروردين 1397

همزمان با چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی؛

مجموعه «دستاوردهای انقلاب اسلامی» در نمایشگاه بین‌المللی کتاب عرضه می‌شود

معاون مرکز اسناد انقلاب اسلامی به تشریح برنامه‌های این انتشارات پرداخت و گفت: همزمان با چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی مجموعه «دستاوردهای انقلاب اسلامی» در نمایشگاه بین‌المللی کتاب عرضه می‌شود.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی مجمع ناشران انقلاب اسلامی، منانشر، به نقل از خبرگزاری فارس، مهدی رمضانی، معاون مرکز اسناد انقلاب اسلامی از انتشار  «مجموعه دستاوردهای انقلاب اسلامی» در قالب مجموعه «دانستنی‌های انقلاب اسلامی برای جوانان» در سی‌ویکمین دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران خبر داد و گفت: همزمان با چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، مجموعه «دستاوردهای انقلاب اسلامی» در حوزه‌های سیاسی، اقتصادی، فرهنگی و علمی آماده شده تا در نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران عرضه شود.

رمضانی ادامه داد: همانطور که اشاره کردم، سال جاری، چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی است و مرکز اسناد در حوزه‌های مختلف، محصولات متنوع و پرمحتوایی را ارائه خواهد کرد.

مدیرعامل موسسه فرهنگی هنری مرکز اسناد انقلاب اسلامی با اشاره به این که کتاب دستاوردهای بین‌المللی انقلاب اسلامی که قبلا از سوی این موسسه منتشر شده است نیز جزو همین مجموعه است، گفت: ان‌اشاءالله در سال 1397 دستاوردهای اجتماعی و نظامی هم به این مجموعه اضافه خواهد شد و همکاران ما در تلاشند این مجموعه را کامل‌تر کنند.

وی افزود: این مجموعه قطعا یک بسته خوب و پرمحتوا برای افرادی است که می‌خواهند پس از گذشت چهل سال، با دستاوردهای انقلاب اسلامی به صورت اجمالی آشنا شوند و ببینند انقلاب اسلامی چه اتفاقاتی را در حوزه‌های مختلف رقم زده است.

مهدی رمضانی با اشاره به جایگاه جوانان و نسل سوم، چهارم و پنجم انقلاب اسلامی در ادامه راه انقلاب تاکید کرد: نسل جوان ما در آینده این انقلاب نقش بی‌بدیلی خواهند داشت، از این رو آشنا کردن هر چه بیشتر آنها با تاریخ انقلاب اسلامی وظیفه ضروری ماست.

وی در پایان با اشاره به برنامه‌های آتی این مرکز در چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی تاکید کرد: آثار مکتوب و صوتی تصویری با دامنه مخاطب گسترده‌تری در سال جاری توسط این مرکز عرضه خواهد شد.

 
نظر بدهید