در نماز جمعه «تنها علاج» معرفی شد
شنبه 01 ارديبهشت 1397

در نماز جمعه «تنها علاج» معرفی شد

به مناسبت سالروز ولادت امام حسین(ع)، کتاب «تنها علاج»، نوشتۀ علی‌اصغر علوی در نماز جمعه‌های کشور معرفی شد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی مجمع ناشران انقلاب اسلامی، منانشر، تابه‌حال شده از خود بپرسیم که چرا امروز در قلب جامعۀ پیشرفتۀ غرب، افراد زیادی هستند که در اوج ثروت و شهرت، دست به خودکشی می‌زنند؟! چرا یک جوانِ پولدار و مرفّهِ غربی با وجود تمام امکانات مادی، باز هم احساس تنهايي و افسردگي و ناامني روحي، می‌کند و چشم‌انتظارِ دست نجاتی است که بيايد و او را نجات دهد؟! واقعاً مشکل چیست؟ دردش چیست؟ درد انسان امروز و درمانش را در کتاب «تنها علاج» می‌توانید بیابید. علی‌اصغر علوی در کتاب «تنها علاج» نشان داده که علی‌رغم همۀ پیشرفت‌های علمی، امروز امام حسین علیه‌السلام، راه نجات بشرِ آخرالزمان است، آن هم نه راهی از میان راه‎‌های دیگر، بلکه تنها راه است. همان‌طور که رهبر معظم انقلاب هم فرمودند: «تنها علاجِ امروزِ دنیا این است که درس حسین بن علی علیه‌السلام را بفهمند و به آن عمل کنند.»
کتاب «تنها علاج» با رویکردی نو و بی‌سابقه، راه‌حل مسائل اساسی جامعۀ امروز را از دریای بیکران عاشورا صید کرده و در اختیار ما قرار داده است، مسائلی مانند حریم تربیت و آموزش، جغرافیای سلوک اخلاقی و عرفانی، راه کسب شادابی و نشاط و امید، تفکر خلاق، تولید علم، نقشۀ تمدن جهانی اسلام، عرصۀ اقتصاد مقاومتی، شناخت قرآن و انسان 250 ساله، و موضوعات مهم دیگری که گمشدۀ امروز همۀ انسان‌های دنیاست، و راه‌حلش تنها در دستِ امامِ عاشوراست.
پس از خواندن کتاب «تنها علاج» خواهید دید که در جهان پیشرفتۀ امروز تنها با امام حسین علیه‌السلام می‌توان فتح‌الفتوح عالَم را به دست گرفت؛ همان‌طور که حتی امام عصر عجل‌ا...‌تعالی‌فرجه هم به ابزار نیرومندِ عاشورا برای ظهورش محتاج است، چراکه راهی جز حضرت حسین علیه‌السلام نیست؛ و این، همان راز عظمت اصحاب سیدالشهداست که در سال 61 هجری، آن را درک کردند و به همین خاطر وقتی آن حضرت، به آن‌ها رخصتِ رفتن از کربلا را داد، بی‌تابانه به پای امامشان افتادند تا بمانند، زیرا راهی و جایی دیگر جز او سراغ نداشتند. کتاب «تنها علاج» را بخوانید تا ببینید که نه‌تنها با امام حسین علیه‌السلام به همه‌جا می‌توان رسید، بلکه فقط با امام حسین علیه‌السلام باید به همه‌جا رسید.
این کتاب از انتشارات سدید، در طرح ترویج فرهنگ کتاب و کتاب‌خوانی در نماز جمعه‌های کشور، به‌همت مجمع ناشران انقلاب اسلامی و با همکاری شورای سیاست‌گذاری ائمۀ جمعۀ سراسر کشور در حال اجرا است، معرفی شد.
نظر بدهید