چاپ ششم کتاب «۱۳۱۸» در نمایشگاه عرضه می‌شود
شنبه 08 ارديبهشت 1397

چاپ ششم کتاب «۱۳۱۸» در نمایشگاه عرضه می‌شود

کتاب «۱۳۱۸ (خاطراتی از رهبر معظم انقلاب حضرت آیت الله العظمی سیدعلی حسینی خامنه ای مدظله العالی» به کوشش علی احمدمحرابی از سوی موسسه فرهنگی هنری مرکز اسناد انقلاب اسلامی به چاپ ششم رسید.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی مجمع ناشران انقلاب اسلامی، منانشر، به نقل از خبرگزاری مهر، این کتاب ۷۷ سال از زندگی رهبر معظم انقلاب را که ۲۷ سال آن مربوط به دوران رهبری ایشان است، دربرمی‌گیرد. این کتاب در ۵۲۴ صفحه روایتی از روزهای کودکی و مدرسه، دوران مبارزه تا پیروزی انقلاب، دوره ریاست‌جمهوری و دفاع مقدس، و در نهایت ۲۷ سال رهبری ایشان را در بر گرفته است.
هم‌چنین در این کتاب فصلی مختص به حضرت امام خمینی رحمت ا... علیه آمده است که دارای خاطراتی خواندنی و آموزنده برای همه اقشار جامعه است. در فصلی از این کتاب، خاطرات حضرت آقا با شخصیت های مختلفی از جمله آیت الله طالقانی، آیت الله شهید بهشتی، شهید رجایی، حجت الاسلام سیدمحمد خاتمی، مرحوم واعظ طبسی و ... آمده است.

بنا به گفته محرابی در این کتاب خاطراتی گردآوری شده‌اند که متناسب همه مخاطبان از رده‌های سنی کودکان تا بزرگسالان است. کتاب به گونه‌ای آماده شده است که مخاطب آن را تا پایان همراهی کرده و از خواندن آن خسته نشده و از آن لذت می‌برد.
این نویسنده با اشاره به منابع مورد استفاده خود در گردآوری این کتاب می‌گوید: اصلی‌ترین منبع این کتاب مجموعه سخنرانی‌ها و بیانات معظم له است که از سال‌های ۱۳۵۸ لغایت ۱۳۹۵ در دسترس بود و از آنها استفاده شده است.
به گفته وی، از چاپ دوم، جلد کتاب تغییر کرده است. این اثر در سی و یکمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران در غرفه موسسه فرهنگی هنری مرکز اسناد انقلاب اسلامی عرضه می‌شود.
نظر بدهید