به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی مجمع ناشران انقلاب اسلامی، منانشر، به نقل از خبرگزاری تسنیم، در آستانه سی‌و‌یکمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران٬ مرکز اسناد انقلاب اسلامی بسته کتاب با موضوع "صهیونیسم شناسی" را معرفی کرد.
در این بسته٬ کتاب‌هایی با عنوان "یهود، صهیونیسم و اروپا" ، "یازده سپتامبر، توطئه صهیونیست‌ها علیه آمریکا"،"صهیونیسم مسیحی" و "اهریمن 11سپتامبر"به مخاطبان عرضه می‌شود.


1- یهود، صهیونیسم و اروپا: (ریشه‌یابی تاریخ جریان صهیونیسم در اروپا)


اثر مذکور در دو بخش به بررسی نقش و تاثیر جریان یهود و صهیونیسم در تاریخ قبل و پس از جنگ جهانی دوم در اروپا پرداخته است. در این کتاب به تفصیل نقش و جایگاه تاریخی یهودیان و به‌خصوص صهیونیست‌ها به عنوان مهم‌ترین اقلیت‌ تأثیرگذار در کشورهای اتحادیه اروپا  بررسی شده است.


این کتاب در 1000 نسخه با قیمت ده هزار تومان توسط موسسه فرهنگی هنری مرکز اسناد انقلاب اسلامی چاپ و منتشر شده است.



بسته کتاب «صهیونیسم شناسی » ویژه سی‌ویکمین نمایشگاه کتاب



2- یازده سپتامبر، توطئه صهیونیست‌ها علیه آمریکا


آن گونه که در کتاب "یازده سپتامبر، توطئه صهیونیست‌ها علیه آمریکا" مطرح شده است، عملیات 11سپتامبر با اطلاع قبلی دولت آمریکا و با طراحی و برنامه‌ریزی صهیونیست‌ها صورت گرفته است. این اثر بر نقش محوری رژیم صهیونیستی در حملات تروریستی یازده سپتامبر تأکید دارد و نویسنده با تحلیل ابعاد مختلف این حادثه و با ارائه‌ شواهد و مستندات گوناگون، رد پای صهیونیست‌ها را در جای جای این سناریو و دیگر مسائل و بخش‌های آمریکا نشان داده است.


این کتاب در هزار نسخه با قیمت  شش هزار تومان توسط موسسه فرهنگی هنری مرکز اسناد انقلاب اسلامی چاپ و منتشر شده است.




بسته کتاب «صهیونیسم شناسی » ویژه سی‌ویکمین نمایشگاه کتاب




3- صهیونیسم مسیحی و جایگاه آن در ایالات متحده آمریکا


کتاب مذکور در بخش اول به زمینه‌های شکل‌گیری صهیونیسم مسیحی و مبانی آن پرداخته و در بخش دوم به صورت مفصل به نقش و تاثیر صهیونیسم مسیحی در ایالات متحده در عرصه‌های داخلی و خارجی پرداخته است. در بخش‌های پایانی کتاب به ساختارها و سازمان‌ها و موسسات صهیونیسم مسیحی در آمریکا اشاره شده است.
این کتاب در دو هزار نسخه با قیمت چهار هزار تومان توسط انتشارات مرکز اسناد انقلاب اسلامی چاپ و منتشر شده است.




بسته کتاب «صهیونیسم شناسی » ویژه سی‌ویکمین نمایشگاه کتاب




4- اهریمن 11 سپتامبر: نقش اسرائیل در حوادث 11 سپتامبر


کتاب حاضر با استناد به شواهد مختلف نشان می‌دهد که رژیم صهیونیستی مسبب اصلی حوادث 11 سپتامبر بوده و بیشترین سود را از وقوع این حادثه برده است. این اثر به نقش لابی‌های اسرائیلی در سیاست‌گذاری داخلی و خارجی آمریکا اشاره کرده و با تمرکز بر واقعه یازده سپتامبر به نقش آن لابی‌ها و افراد موثر در آن سیستم می‌پردازد.


این کتاب در هزار نسخه با قیمت شش هزار تومان توسط موسسه فرهنگی هنری مرکز اسناد انقلاب اسلامی چاپ و منتشر شده است.



بسته کتاب «صهیونیسم شناسی » ویژه سی‌ویکمین نمایشگاه کتاب