رونمایی از بیانات مقام معظم رهبری دربارۀ کتاب و کتاب‌خوانی در نمایشگاه
چهارشنبه 12 ارديبهشت 1397

رونمایی از بیانات مقام معظم رهبری دربارۀ کتاب و کتاب‌خوانی در نمایشگاه

«ما و کتاب» مشتمل بر بیانات مقام معظم رهبری دربارۀ کتاب و کتاب‌خوانی در ایام برگزاری سی و یکمین دوره نمایشگاه کتاب تهران رونمایی می‌شود.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی مجمع ناشران انقلاب اسلامی، منانشر، به نقل از خبرگزاری تسنیم، «ما و کتاب» مشتمل بر بیانات مقام معظم رهبری درباره موضوع کتاب و کتابخوانی در سال‌های مختلف به کوشش انتشارات سوره مهر منتشر شده و در سی و یکمین دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران رونمایی می‌شود.
عارف علوی، مشاور مجمع ناشران انقلاب اسلامی، در گفت‌وگو با تسنیم، درباره این اثر گفت: «ما و کتاب» با همکاری مجمع ناشران انقلاب اسلامی و انتشارات سوره مهر تهیه و منتشر شده است. این اثر، کتابی جامع درباره دیدگاه‌های مقام معظم رهبری درباره موضوع کتاب و کتابخوانی است.
به گفته او؛ «ما و کتاب» شامل بیانات مقام معظم رهبری در دوره‌های مختلف درباره موضوع کتابخوانی تا سال 95 است که توسط کارشناسان مجمع ناشران انقلاب اسلامی تدوین و تنظیم شده است.
مراسم رونمایی از این کتاب روز چهارشنبه، 19 اردیبهشت‌ماه، در سی و یکمین دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران برگزار می‌شود.
سی و یکمین دوره نمایشگاه کتاب تهران از امروز، 12 اردیبهشت‌ماه، به مدت 10 روز میزبان علاقه‌مندان به کتاب و کتابخوانی در مصلی امام خمینی(ره) است.
نظر بدهید