«خانم کارکوب» به نمایشگاه کتاب می‌آید/ کاری تازه از نویسندۀ کتاب «ملاصالح»
چهارشنبه 12 ارديبهشت 1397

خانم کارکوب

«خانم کارکوب» به نمایشگاه کتاب می‌آید/ کاری تازه از نویسندۀ کتاب «ملاصالح»

رضیه غبیشی نویسنده کتاب تقدیرشده «ملاصالح» با کتاب «خانم کارکوب» در نمایشگاه سی‌و‌یکم شرکت می‌کند.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی مجمع ناشران انقلاب اسلامی، منانشر، به نقل از خبرگزاری فارس، کتاب «خانم کارکوب » اثر رضیه غبیشی (نویسنده ملاصالح) از سوی نشر شهید کاظمی منتشر شده و در نمایشگاه کتاب عرضه می شود.
خانم کارکوب زاده زنی است با قدی خمیده اما استوار، زنی که با آغاز جنگ تحمیلی و محاصره آبادان، همسر و پنج فرزند برومندش راهی جبهه های جنگ و دفاع از میهن می شوند و در دو سال اول جنگ، دو فرزندش به شهادت می رسند و در سال سوم نیز، خبر اسارت دو فرزند دیگرش را می شنود.
از آن پس سال ها چشم به راهشان می نشیند تا سرانجام با خبر آزادی یکی از آنان، نور امید به بازگشت پسر کوچکش نیز در دلش شعله می کشد. اما این انتظار به درازا می کشد و هرگز خبری از او نمی رسد...
«خانم کارکوب» مجموعه خاطرات خانم «زهرا کارکو» همسر رزمنده پاسدار «خداداد کارکوب زاده» و مادر سه شهید و دو جانباز است که با قلمی روان و توانا، خواننده را با حوادث و فراز و فرودهای بسیار و صبر و فداکاری یک مادر همراه می کند.
این کتاب که به قلم رضیه غبیشی و همت انتشارات شهید کاظمی به چاپ رسیده است که در سی و یکمین نمایشگاه بین المللی کتاب، رونمایی و عرضه خواهد شد.
نظر بدهید