«۱۳۱۸» و «عملیات مهندسی» پرفروش‌های مرکز اسناد انقلاب اسلامی در نمایشگاه کتاب
چهارشنبه 26 ارديبهشت 1397

«۱۳۱۸» و «عملیات مهندسی» پرفروش‌های مرکز اسناد انقلاب اسلامی در نمایشگاه کتاب

قائم مقام موسسه فرهنگی هنری مرکز اسناد انقلاب اسلامی پرفروش‌ترین کتاب‌های این مؤسسه را در نمایشگاه کتاب اعلام کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی مجمع ناشران انقلاب اسلامی، منانشر، به نقل از خبرگزاری تسنیم، محمدرضا هراتی، قائم مقام موسسه فرهنگی هنری مرکز اسناد انقلاب اسلامی، درباره پرفروش‌ترین کتاب‌های غرفه این موسسه در سی‌ویکمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران گفت: کتاب "1318" که به روایت خاطرات مقام معظم رهبری از سال 1318 تا 1395 می‌پردازد با توجه به موضوع و نثر جذاب و روانش در صدر پرفروش‌های غرفه موسسه فرهنگی هنری مرکز اسناد انقلاب اسلامی در این دوره از نمایشگاه کتاب بود. "عملیات مهندسی" که همزمان با سی‌ویکمین نمایشگاه کتاب به چاپ دوم رسید و "14 قرن تلاش شیعه برای ماندن و توسعه" هم در فهرست پرفروش‌ها بود.
وی ادامه داد: کتاب دیگری که با استقبال مردم همراه شد، "نقش آیت‌الله خامنه‌ای در مهار بحران 1388" بود و کتاب‌هایی مثل "ملی-مذهبی‌ها"، "صخره سخت"، "از مجاهدین تا منافقین" و "آزادترین مرد جهان" هم در این دوره از نمایشگاه مورد توجه و استقبال مردم قرار گرفت.
هراتی درباره استقبال مردم از "دیوار انقلاب" در غرفه موسسه فرهنگی هنری مرکز اسناد انقلاب اسلامی نیز گفت: امسال که همزمان با چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی بود، "دیوار انقلاب" هم در غرفه موسسه اجرا شد که مردم، مخصوصا نسل جوان استقبال بسیار خوبی از آن داشتند و شاهد بودیم که جوانان ارتباط خوبی با "دیوار انقلاب" برقرار کردند.
قائم مقام موسسه فرهنگی هنری مرکز اسناد انقلاب اسلامی با اشاره به برنامه‌های این موسسه در حوزه نشر در سال 97 نیز گفت: همانطور که عرض کردم، سال 1397 چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی است و امسال سال پرکاری برای موسسه در حوزه نشر است که بخشی از این آثار در نمایشگاه کتاب به مردم عرضه شد و بخش قابل توجه دیگر هم طی ماه‌های آینده در اختیار مخاطبان قرار خواهد گرفت.
وی افزود: البته این را هم باید اضافه کنم که سال پرکار موسسه در حوزه نشر با مشکلاتی هم همراه بوده است. همانطور که مقام معظم رهبری نیز در بازدید خود از نمایشگاه کتاب فرمودند، وضعیت کاغذ و گرانی آن یکی از موانع و مشکلات نشر طی سال‌های گذشته بود که هم برای ناشران و هم برای مردم مشکلاتی ایجاد کرد که امیدواریم بعد از توصیه‌ رهبر انقلاب که فرمودند "مسئله کاغذ را حل کنید"، مسئولین به ویژه مسئولین وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برای حل این مشکلات تلاش کنند تا کتاب‌‌ با کیفیت و قیمت مناسب‌ در اختیار مردم قرار بگیرد.
نظر بدهید