رمان «بهشت من کنار توست» منتشر شد
چهارشنبه 26 ارديبهشت 1397

بهشت من کنار توست

رمان «بهشت من کنار توست» منتشر شد

رمان «بهشت من کنار توست» به قلم مریم بصیری منتشر شد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی مجمع ناشران انقلاب اسلامی، منانشر، به نقل از خبرگزاری تسنیم، رمان «بهشت من کنار توست» توسط انتشارات شهید کاظمی به قلم مریم بصیری منتشر شد.

رمان «بهشت من کنار توست»، داستان دختری است که زندگی‌اش با یک رزمندة دوران دفاع مقدس گره می‌خورد. راضیه در کشاکش زندگی بزرگ می‌شود و یاد می‌گیرد چطور در بحبوبة جنگ از خودش و خانواده‌اش حمایت کند. راضیه در پی زندگی است و زندگی در پی نشان دادن عجایبش به راضیه.

برشی از متن کتاب:

«رحمان متوجه صداى پایی شد. شک کرد که صدای پای پیرزن را شنیده باشد، اما گفت: «سلام خانم‏جان!» راضیه هیچ نگفت دستش را گرفت به در و همان‌جا ایستاد و نگاهى به حیاط مسجد کرد تا ببیند کسى آن‌ها را دیده است یا نه. رحمان مطمئن شد که صدا، صداى پاى خانم‏جان نیست.

- شمایین راضیه ‏خانوم؟

راضیه تنها توانست جواب سلام رحمان را بدهد و دوباره خاموش بماند سر جایش. چشم دوخته بود به چشمان رحمان که دوخته شده بودند روى زمین. خواست برود که رحمان گفت: «راضیه‏ خانوم ما رو هم حلال کنین ما قصدمون خیر بود ولى آقا ناصر آب پاکى رو ریخت رو دست‌مون.» راضیه آمد چیزى بگوید ولى نه حرفى براى گفتن داشت و نه زبانش مى‏چرخید تا چیزى بگوید.

رحمان آرام رفت، رحمان بدون عصا رفت و جای قدم‌هایش بزرگ‌تر از همیشه بر روی برف‌ها جا ماند. سوز سردى مى‏آمد ولى راضیه تکیه بر دیوار ایستاده بود و پردة جلوى در را پیچیده بود دورش و گریه مى‏کرد.»

رمان «بهشت من کنار توست» توسط انتشارات شهید کاظمی منتشر شده که علاقه‌مندان به تهیه آن می‌توانند آن را از فروشگاه اینترنتی «من و کتاب» خریداری کنند.

نظر بدهید