کتاب «از رمضان بیشتر بدانیم» تجدید چاپ شد
شنبه 05 خرداد 1397

کتاب «از رمضان بیشتر بدانیم» تجدید چاپ شد

کتاب «از رمضان بیشتر بدانیم» اثر سازمان چاپ و نشر دارالحدیث به چاپ سوم رسید.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی مجمع ناشران انقلاب اسلامی، منانشر، به نقل از خبرگزاری تسنیم، سازمان چاپ و نشر دارالحدیث در ماه مبارک رمضان اقدام به تجدید چاپ کتاب «از رمضان بیشتر بدانیم» برای سومین بار کرده است. مولف این اثر حسین پورشریف، مدیر تولید آن، مصطفی پورنجاتی و طراح جلد و صفحه آرای این کتاب، حسن فرزانگان است.

این کتاب به 40 پرسش درباره روزه و رمضان پاسخ می‌دهد، گفتنی است پاسخ‌ها بر اساس کتاب «ماه خدا (پژوهشی جامع در باره ماه مبارک رمضان از نگاه قرآن و حدیث نوشته آیت‌الله محمّد محمّدی ری شهری) تدوین شده است.

در این کتاب به حدود هشتاد آیه قرآن نهصد حدیث استناد شده است.

«از رمضان بیشتر بدانیم» به صورت عربی و فارسی در دو جلد تدوین شده که در سمت راست صفحه، متن عربی آیات و احادیث و در سمت چپ صفحه نیز ترجمه فارسی آنها قرار گرفته است.

این کتاب 6 فصل دارد که به ترتیب عبارت است از: «فضایل ماه خدا»، «آمادگی برای میهمانی خدا»، «آداب میهمانی خدا»، «آداب شب قدر»، «آداب بیرون آمدن از میهمانی خدا» و «آداب عید فطر». این کتاب برای نخستین بار در تابستان 1394 در انتشارات موسسه علمی فرهنگی دارالحدیث منتشر شده و نکته قبال توجه آن، استقبال مخاطبان در رسیدن به چاپ دوم پس از یک هفته است. این کتاب در 96 صفحه با قطع رقعی است و نوبت دوم آن در تیراژ 1000 نسخه با قمیت 5000 تومان منتشر شده است.

علاقه‌مندان می‌توانند از طریق پایگاه الکترونیکی انتشارات دارالحدیث با منشورات دارالحدیث آشنا شوند و در صورت تمایل، امکان خرید اینترنتی از طریق پایگاه‌های انتشارات فراهم شده است.

darolhadith.ir

shop.darolhadith.ir

نظر بدهید