خاطرات مرحوم حجت‌الاسلام طباطبایی منتشر می‌شود
پنجشنبه 24 خرداد 1397

خاطرات مرحوم حجت‌الاسلام طباطبایی منتشر می‌شود

مجموعۀ دو جلدی خاطرات مرحوم حجت‌الاسلام سید مهدی طباطبایی با عنوان «اخلاق و مبارزه» منتشر می‌شود.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی مجمع ناشران انقلاب اسلامی، منانشر، به نقل از خبرگزاری فارس، موسسه انتشارات عروج وابسته به موسسه تنطیم و نشر آثار حضرت امام خمینی(ره)، مجموعه دو جلدی خاطرات مرحوم حجت‌الاسلام سید مهدی طباطبایی را با عنوان «اخلاق و مبارزه» منتشر می‎کند.

این مجموعه توسط معاونت پژوهشی موسسه، تدوین و گردآوری شده است و در آن، مرحوم طباطبایی به زبان خود و با شیوه گفتاری مرسوم به خودشان به بازگویی خاطرات خود پرداخته است.

جلد نخست از این کتاب به بازگویی خاطرات شخصی ایشان از زندگی و فعالیت سیاسی و اجتماعی تا سال 1357 اختصاص دارد و در جلد دوم نیز خاطرات ایشان از بهمن 57 تا انتخابات ریاست جمهوری در سال 1388 روایت شده است.

این خاطرات به دلیل فعالیت‌های گسترده سیاسی و اجتماعی مرحوم طباطبایی به ویژه در سال‌های پس از پیروزی انقلاب اسلامی و نیز در ایام حضور در مجلس هفتم و تصمیم‌گیری درباره هیات وزیران و برخی از حواشی دولت محمود احمدی‌نژاد بسیار خواندنی و قابل توجه است.

این مجموعه خاطرات در سال‎های 88-1378 در محل منزل حجت‌الاسلام طباطبایی در تهران ثبت شده و طی سال‎های اخیر پس از بارها بازبینی، تکمیل و به تایید ایشان رسیده است.

انتشارات عروج این مجموعه دو جلدی را در آستانه چهلمین روز درگذشت مرحوم طباطبایی به بازار عرضه و در مراسمی باشکوه با حضور شخصیت‎های فرهنگی و سیاسی از آن رونمایی خواهد کرد.

نظر بدهید