بررسی ضرورت تعامل علمای جهان اسلام در یک کتاب
دوشنبه 24 آبان 1395

ضرورت تعامل علمای جهان اسلام و اجتناب از لعن و تکفیر

بررسی ضرورت تعامل علمای جهان اسلام در یک کتاب

کتاب «ضرورت تعامل علمای جهان اسلام و اجتناب از لعن و تکفیر» نوشته علی اکبر ذاکری منتشر شد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی مجمع ناشران انقلاب اسلامی، منانشر، به نقل از خبرگزاری فارس، کتاب «ضرورت تعامل علمای جهان اسلام و اجتناب از لعن و تکفیر» نوشته علی اکبر ذاکری توسط انتشارات بوستان کتاب منتشر شد.

در معرفی این کتاب آمده است:

جریان‌های تکفیری هر روز جان جمعی از مسلمانان را می‌گیرند و مردم را به شدت دچار وحشت و ناامنی کرده‌اند. عملکرد ددمنشانه آنان پرسش‌هایی را در خصوص مرام و مسلک‌شان برانگیخته است، از همین‌رو در کتاب حاضر، تکفیر و ریشه و پیشینهٔ آن و آثار ناگواری که در گذشته و حال با انگیزه‌های مختلف داشته واکاوی و راه‌حل‌هایی برای جلوگیری از آن، ارائه شده است.

هم‌چنین کتاب پیش‌رو، سبّ و لعن را که دست‌آویزی برای تکفیر و قتل است کاویده و بر حفظ خون مسلمانان و احترام به مقدسات پیروان مذاهب مختلف تأکید کرده است. سیره معصومان در وحدت و همکاری با اهل‌سنت و نماز با آنان برای حفظ اسلام، تعامل علمای جهان اسلام در زمینه‌های فرهنگی و آموزشی، و اجازه نقل حدیث و کتاب از همدیگر موضوعات دیگری است که به آن پرداخته شده است.

انتشارات بوستان کتاب، کتاب «ضرورت تعامل علمای جهان اسلام و اجتناب از لعن و تکفیر» را با قیمت 17 هزار تومان منتشر کرده است.

 
نظر بدهید