۹۲ درس سازنده از زندگی پیامبر(ص) به چاپ سوم رسید
شنبه 02 تير 1397

۹۲ درس سازنده از زندگی پیامبر(ص) به چاپ سوم رسید

«۹۲ درس سازنده از زندگی پیامبر(ص) » اثر غلامرضا حیدری ابهری در نوبت چاپ سوم وارد بازار کتاب شد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی مجمع ناشران انقلاب اسلامی، منانشر، به نقل از روابط عمومی انتشارات قدیانی، این کتاب در قالب ۹۲ نکتۀ خواندنی که نوجوانان را با شیوۀ زندگی پیامبر آشنا می کند و با بیانی روشن، اخلاق و منش حضرت محمد (ص) را به تصویر می کشد. در این کتاب، حکمت و دلیل رفتارهای پیامبر(ص) نیز توضیح داده شده است. نویسنده در این کتاب نوجوانان را با  جزئیات زندگی پیامبر(ص)، از قبیل اهمیت به بهداشت و نظافت، شوخی کردن، غذا خوردن، چگونگی ارتباط با بچه‌ها و ... آشنا کرده است و این بار کتابی را تهیه و تنظیم کرده که به اندیشه حضرت محمد(ص) به گونه‌ای دیگر می‌نگرد.

در روایت‌هایی با نام‌های «لقمه نجات‌بخش» و «آیا مرا می‌شناسی؟» از ثواب و برکت کار خیر نکاتی را مطرح کرده و پس از آن در حکایتی با عنوان «ارزش دعا» از برکات دعا سخن به میان می‌آورد و همه این ارزش‌ها را با داستان و روایت بیان می‌کند و برای تحلیل و تفسیر آنها در برخی موارد از احادیث بهره می‌برد. برای نمونه در قسمتی از کتاب، حدیثی با این مضمون آمده که «شاد کردن همه خوب است و شادکردن بچه‌ها ثوابش از همه بیشتر است».

 کتاب «۹۲ درس سازنده از زندگی پیامبر (ص)» در کتابنامۀ رشد آموزش و پرورش به جهت بهره‌مندی دانش آموزان از مطالب مفید آن، معرفی شده است. انتشارات قدیانی این کتاب را در نوبت چاپ سوم، تیراژ ۴۴۰۰ نسخه و قیمت ۱۱۰۰۰ تومان در اختیار علاقهمندان قرار داد.

نظر بدهید