اولین دورۀ آشنایی با مدیریت در نشر
چهارشنبه 21 شهريور 1397

مرکز علمی آموزش‌های کاربردی مجمع ناشران انقلاب اسلامی برگزار کرد:

اولین دورۀ آشنایی با مدیریت در نشر

اولین دورۀ آشنایی با مدیریت در نشر در مرکز علمی آموزش‌های کاربردی مجمع ناشران انقلاب اسلامی برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی مجمع ناشران انقلاب اسلامی، منانشر، مرکز علمی آموزش‌های کاربردی مجمع ناشران انقلاب اسلامی اولین دورۀ آشنایی با مدیریت در نشر را صبح امروز برگزار کرد.
یاسر احمدوند، مدیر مرکز آموزش‌های کاربردی، در گفت‌وگو با خبرنگار منانشر، ضمن توضیحاتی در خصوص ضرورت برگزاری دوره گفت: «در دورۀ اول از این دوره، مقدمۀ تربیت مدیر نشر ارائه خواهد شد. این دوره شامل دو جلسۀ چند ساعته خواهد بود.»
وی در ادامه با اشاره به ضروریات و اقتضاء حوزۀ نشر در خصوص مدیریت محتوا و مدیریت فنی و معرفی هر کدام از این حوزه‌ها گفت: «ما در بخش مدیریت فنی به سرفصل‌هایی مانند گرافیک، طراحی و چاپ می‌پردازیم.»
وی با اشاره به دسته‌بندی در این دو حوزه گفت: «در دوره‌های بعدی، استادان هر کدام از این حوزه‌ها به تفکیک موضوعات فنی و محتوایی را برای شرکت‌کنندگان در دوره برگزار می‌کنند.»
گفتنی است که اولین دورۀ آشنایی با مدیریت در نشر در مرکز علمی آموزش‌های کاربردی مجمع ناشران انقلاب اسلامی در روزهای ۲۰ و ۲۱ شهریور سال جاری برگزار شده است. این دوره‌ها ادامه خواهد داشت که متعاقباً اعلام خواهد شد.
این دوره به صورت رایگان و برای علاقه‌مندان به حوزۀ چاپ و نشر که تازه وارد این حوزه شده‌اند و نیز برای برخی نماینده جوان ناشران کشور برگزار می‌شود و به شرکت‌کنندگان در دوره گواهی معتبر اهدا خواهد شد.
 


 
 
نظر بدهید