مستوریِ «کرمیار» فراگیر شد
یکشنبه 15 مهر 1397

مستوری

مستوریِ «کرمیار» فراگیر شد

رمان «مستوری» تازه ترین اثر صادق کرمیار توسط انتشارات کتاب جمکران منتشر شد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی مجمع ناشران انقلاب اسلامی، منانشر، به نقل از خبرگزاری مشرق، رمان «مستوری» تازه ترین اثر صادق کرمیار توسط انتشارات کتاب جمکران منتشر شد.
داستان این رمان که توسط خالق «نامیرا» نوشته شده با نامزدی سیامک و سپیده آغاز می‌شود. سیامک فرزند دکتر خسروی در شرکت تولید مواد غذایی طیور فعالیت می‌کند و سپیده دانشجوست. ماجرایی باعث می شود که سیامک از شرکت استعفا دهد و هم زمان نسبت به این که دکتر خسروی پدر اوست، دچار شک و تردید شود.
در این شرایط ترجیح می‌دهد زندگی سپیده را به سرنوشت خود گره نزند و تلاش می‌کند نامزدی و ازدواج با سپیده را به‌هم بزند، امّا سپیده که عاشق سیامک است، وقتی متوجه موضوع می‌شود، با سیامک همراهی می‌کند تا به راز زندگی او پی ببرد.
در همین مرحله شواهدی به دست می‌آید که پای مهدی زین‌الدین را به داستان باز می‌کند و سیامک و سپیده به تصور این که ممکن است با پیدا کردن زین الدین، پدر خود را نیز پیدا کند، راهی قم می‌شود و به کتاب‌فروشی پدر زین‌الدین می‌روند و وارد خانواده می‌شوند.
خانواده زین‌الدین به پرسش‌های آنها جواب می‌دهند و با زندگی مهدی و برادرش بیش‌تر آشنا می‌شویم و کم‌کم با دوستان دوران دبیرستان آنان آشنا می‌شویم تا این که سیامک در تحقیقاتش به سوالات جدیدی بر می خورد.…
این کتاب در ۳۷۲ صفحه و مبلغ ۲۴۰۰۰ تومان از هم اکنون در کتاب فروشی های معتبر و سایت کتاب جمکران به آدرس http://ketabejamkaran.ir قابل تهیه می باشد.
نظر بدهید