«رحمت واسعه» پرفروش‌ترین کتاب آبان‌ماه ترنجستان سروش شد
چهارشنبه 03 آذر 1395

«رحمت واسعه» پرفروش‌ترین کتاب آبان‌ماه ترنجستان سروش شد

کتاب «رحمت واسعه» که در ششمین پویش مطالعاتی «روشنا» معرفی شده در ماه آبان در کتابفروشی ترنجستان سروش پرفروش شد.

به گزارش مجمع ناشران انقلاب اسلامی، منانشر، به نقل از خبرگزاری فارس، کتاب «رحمت واسعه» مواعظ عاشورایی مرحوم آیت‌الله بهجت که در پویش مطالعاتی «روشنا» معرفی شده، پرفروش‌ترین کتاب ماه آبان در کتابفروشی ترنجستان سروش شد.

بر اساس این گزارش کتاب‌های «باشگاه مغر»، «من پیش از تو»، «کتابی کوچک برای مادرم»، «دوستش داشتم»، «یک عاشقانه ارام»، «سلام بر ابراهیم»، «رویای نیمه شب»، «کتاب»، «پس از تو»، «شب‌های روشن»، «مزرعه حیوانات» دیگر کتاب‌هایی بودند که به ترتیب دو تا سیزدهمین کتاب پرفروش این فروشگاه را تشکیل می‌دهند.

کتاب «باشگاه مغز» که نشر مهرسا آن را منتشر کرده یکی از کتاب‌هایی است که در برنامه خندوانه به بینندگان آن معرفی شد و همین سبب شد تا مخاطبان نسبت به آن استقبال نشان دهند و با وجود گذشت بیش از دو ماه از این برنامه اما همچنان در میان پرفروش‌ها دیده شود.

در این ماه کتاب «رحمت واسعه» با 76 نسخه به عنوان پرفروش‌ترین کتاب این کتابفروشی دست پیدا کرده، همچنین کتاب «سقای آب و ادب» اثر سیدمهدی شجاعی که آن نیز در پویش مطالعاتی «روشنا» معرفی شده نیز در میان پرفروش‌ها قرار گرفته و توانست به جایگاه هشتم دست پیدا کند.

نظر بدهید