«رستاخیز داعش» به چاپ سوم رسید
دوشنبه 16 مهر 1397

«رستاخیز داعش» به چاپ سوم رسید

کتاب «رستاخیز داعش» نوشته ویلیام مک‌کنتس و با ترجمه حامد قدیری برای سومین بار توسط نشر اسم چاپ و روانه کتابفروشی‌ها شد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی مجمع ناشران انقلاب اسلامی، منانشر، به نقل از خبرگزاری فارس، کتابِ «رستاخیز داعش»؛ تاریخ، راهبرد و رویکرد آخرالزمانی دولت اسلامی، حاصل تحقیقات و مطالعات  ویلیام مک‌کنتس بر گروه‌های تکفیری است. مک‌کنتس دارای دکترای مطالعات خاورمیانه و مشاور وزارت خارجه آمریکا در امور خاورمیانه و تکفیری‌ها بوده است.

رستاخیز داعش ‏روایتی شبه‌داستانی است که با ذکر مستندات و منابع توانسته از کیفیت علمی مناسبی برخوردار باشد. در این کتاب اطلاعات زیادی در خصوص تحولات القاعده و داعش بیان شده است که اغلب این اطلاعات برای اولین بار به صورت مکتوب، ارائه شده و پی‌نوشت‌های کتاب نیز مخاطب را به منابع دست اول گروه‌های تکفیری ارجاع می‌دهد.

در بخشی از این کتاب می‌خوانیم:

بغدادی از فراز منبر خطبه خواند: «خدای باری‌تعالی فتح و ظفر را به برادران مجاهدتان ارزانی داشت و پس از سال‌ها جهاد، صبر و نبرد با دشمنان خدا، قدرتشان را تضمین کرد. آنان در اعلام خلافت و انتخاب رهبر تسریع کردند. این فرض و واجبی بر گردن مسلمانان است که قرن‌ها فراموش شده بود و چهره زمین فاقد آن بود.»

هم‌اکنون ترجمه رستاخیز داعش که از آثار پرفروش در حوزه‌ی تکفیری‌ها و داعش در سطح جهان است در کمتر از ۲ سال از سوی انتشارات اسم به چاپ سوم رسیده و با ۴۱۶ صفحه روانه کتابفروشی‌ها شده است. همچنین نسخه الکترونیک این کتاب در اپلیکیشن طاقچه و نسخه صوتی آن در اپلیکیشن آوابوک در دسترس علاقمندان به کتاب است.

نظر بدهید