توزیع «احضاریه» در پیاده‌روی اربعین
سه شنبه 01 آبان 1397

توزیع «احضاریه» در پیاده‌روی اربعین

دبیر یازدهمین دورۀ پویش مطالعاتی روشنا از توزیع ۱۵ هزار نسخه از کتاب «احضاریه» در کتاب‌فروشی‌های سراسر کشور خبر داد و گفت: در حال برنامه‌ریزی برای توزیع کتاب در پیاده‌روی اربعین در تهران هستیم.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی مجمع ناشران انقلاب اسلامی، منانشر، به نقل از خبرگزاری تسنیم، محمد شفیعی، دبیر پویش مطالعاتی روشنا، به برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته جهت توزیع کتاب «احضاریه» اشاره کرد و گفت: تاکنون 15 هزار نسخه از این کتاب که نوشته علی مؤذنی است، در سراسر کشور توزیع شده است.
وی ادامه داد: همچنین قرار است تیزری داستانی با محوریت این کتاب در روزهای آتی از سوی رسانه ملی پخش شود.
دبیر پویش مطالعاتی روشنا همچنین به برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته جهت توزیع کتاب «احضاریه» در مسیر پیاده‌روی اربعین اشاره کرد و افزود: در تلاشیم تا این کتاب در مسیر پیاده‌روی اربعین در تهران که هرساله از میدان امام حسین(ع) تا حرم حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) صورت می‌گیرد، توزیع شود.
به گفته شفیعی؛ کتاب «احضاریه» در روزهای اخیر توانسته نظر بسیاری از مخاطبان را به خود جلب کند. تعدادی از مخاطبان که عازم پیاده‌روی اربعین هستند، کتاب را کنار پاسپورت‌های خود قرار داده و عنوان کرده‌اند که احضار شده‌اند؛ همچنین عده‌ای دیگر نیز مطالعه این اثر را به جاماندگان سفر اربعین توصیه کرده‌اند.
«احضاریه»، نوشته علی مؤذنی که به تازگی از سوی نشر اسم منتشر شده روایتی است از سفر عجیب یک روزنامه‌نگار به کربلا؛ سفری که بدون میل و قصد او آغاز می‌شود اما با همراهی عجیب و غیرحضوری خواهرش به یک ماجرای ویژه و عجیب تبدیل می‌شود.
یازدهمین دوره پویش مطالعاتی روشنا با محوریت این اثر تا دی‌ماه سال 1397 برگزار می‌شود و طی آن این رمان با قیمتی ویژه برای مخاطبان عرضه خواهد شد. شرکت‌کنندگان در این پویش می‌توانند در کنار مطالعه کتاب از امکان بهره‌مندی از 14 جایزه یک میلیون تومانی و یک جایزه 10 میلیون تومانی نیز برخوردار شوند.
در ایام برگزاری یازدهمین دوره پویش کتابخوانی روشنا، رمان «احضاریه» از طریق مراجعه به کتابفروشی‌های معتبر سراسر کشور و نیز ارسال عدد 72 به سامانه 10003022 قابل تهیه است.
نظر بدهید