آخرین اثر امیرحسین فردی شنیدنی شد
چهارشنبه 03 آذر 1395

آخرین اثر امیرحسین فردی شنیدنی شد

کتاب گویای «گرگ‌سالی»، آخرین اثر زنده‌یاد امیرحسین فردی از سوی سوره مهر الکترونیک در دسترس علاقه‌مندان قرار گرفت.

به گزارش مجمع ناشران انقلاب اسلامی، منانشر، به نقل از خبرگزاری تسنیم، سوره مهر الکترونیک به تازگی کتاب گویای «گرگ‌سالی»، آخرین اثر زنده‌یاد امیرحسین فردی را منتشر کرده و در دسترس علاقه‌مندان به داستان‌های حوزه ادبیات انقلاب قرار داده است. پدر داستان انقلاب در این کتاب، داستان «اسماعیل» را در بحبوحه انقلاب روایت می‌کند. این اثر با صدای آرش نوروزی تهیه شده است.
«گرگ‌سالی» روایتی از روزهای پیش از انقلاب و تلاش مبارزان برای تغییر وضعیت موجود است. نویسنده در این اثر داستانی از نماد برای رساندن مضمون مورد نظر استفاده کرده است. فردی در این داستان از حال و هوای روستایی می‌گوید که گرفتار گرگ‌هایی شده‌اند که با تغییرات ژنتیکی تنها به خوردن آدم‌ها فکر می‌کنند؛ گرگ‌هایی که با برنامه آمریکایی‌ها به این دید دچار شده‌‌اند.
«گرگ‌سالی» داستانی با نثر روان و ساده دارد که هر خواننده‌ای را به خود جلب‌ می‌کند. علاوه بر این، فضای روستایی جاری در کتاب و حوادث آن، بر لذت خواندن اثر افزوده است. امری که در سال‌های اخیر کمتر به آن توجه شده و نویسندگان با فاصله گرفتن از فضای روستا و گریختن به فضای شهری، موضوعات را با روشی تقریباً یکسان بیان می‌کنند.
امیرحسین فردی رمان «گرگ سالی» را در واپسین روزهای عمر خود برای انتشار آماده کرده بود. این رمان ادامه رمان موفق اسماعیل بوده که با مضمونی ضد استعماری به نگارش درآمده است.
از دیگر کتاب‌هایی که سوره مهر الکترونیک در این قالب روانه بازار نشر کرده، «رفاقت به سبک تانک» است. این اثر نیز در حوزه دفاع مقدس نوشته شده و داود امیریان، نویسنده،‌ تلاش کرده تا با نگاهی طنزآمیز وارد این حوزه شود. کتاب گویای این اثر از امیریان، با صدای جواد اسکندری منتشر شده است.
علاقه‌مندان به تهیه این آثار می‌توانند از طریق مراجعه به کتابخوان اختصاصی سوره مهر، کتابخانه فراکتاب، نوار، بیپ تونز، آوانامه، دیجی کالا، بامیلو و سایت انتشارت سوره مهر اقدام کنند.
نظر بدهید