انتشار پنج عنوان کتاب تازه بنیاد حفظ آثار اردبیل تا پایان سال
یکشنبه 07 آذر 1395

انتشار پنج عنوان کتاب تازه بنیاد حفظ آثار اردبیل تا پایان سال

بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان اردبیل، پنج عنوان کتاب تازه در دست انتشار دارد که تا پایان سال 1395 منتشر می‌شود.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی مجمع ناشران انقلاب اسلامی، منانشر، صالح حسینی، معاون پژوهشی اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان اردبیل به خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا) گفت: تا پایان امسال (1395) آثار تازه‌ای در حوزه دفاع مقدس عرضه خواهد شد.

وی از کتاب «اسماعیل» نوشته عظیم کریم‌نژاد، به عنوان یکی از این آثار یاد کرد و گفت: این کتاب خاطرات اسماعیل کریم‌نژاد است که به قلم خواهرش نوشته شده است. وی از رزمندگان پیشکسوت دوران دفاع مقدس بود.

معاون پژوهشی اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان اردبیل ادامه داد: کتاب «40 به اضافه عشق» نوشته سعید اطهر، دیگر کتابی است که منتشر می‌شود. این کتاب به خاطرات 40 رزمنده ارتشی می‌پردازد. تالیف «40 به اضافه عشق» به سفارش بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس صورت گرفت.

وی همچنین از در دست انتشار بودن آثاری در حوزه‌های شعر، زندگینامه و اسارت خبر داد و گفت: «مریم‌های سرزمین من» عنوان مجموعه شعر دفاع مقدس «پری آخته» است که در قالب مثنوی و شعر نوشته شده است.

حسینی ادامه داد: کتاب «از تو فقط خوبی‌ها به یادگار ماند» در قالب زندگینامه به سرگذشت شهید دکتر اصغری می‌پردازد. وی از رزمندگانی بود که پس از جنگ تحمیلی در رشته پزشکی به تحصیل پرداخت و تخصص خود را در زمینه «قلب و عروق» گرفت. وی جانباز شیمیایی بود و اموال خود را که حدود هفت میلیارد تومان بود، در راه خیر بخشید.

معاون پژوهشی اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان اردبیل از کتاب «جنگ نرم در اسارت» به عنوان آخرین اثری یاد کرد که به زودی منتشر می‌شود و افزود: این کتاب اثر خود‌نوشت عبد‌الله محمدی است که خاطرات تحلیلی وی از اسارتگاه‌های الرمادیه و موصل را در بر دارد.

 
نظر بدهید