رونمایی پوستر جایزۀ جهانی «فلسطین»/ مؤسسان عکس دسته‌جمعی گرفتند
جمعه 25 آبان 1397

با توافق بر سر راه‌اندازی یک جایزۀ جهانی ادبی انجام شد؛

رونمایی پوستر جایزۀ جهانی «فلسطین»/ مؤسسان عکس دسته‌جمعی گرفتند

میهمانان حاضر از بیش از ۱۴کشور اسلامی پس از برگزاری جلسات هم‌اندیشی و توافق نهایی بر سر تأسیس جایزۀ جهانی «فلسطین» و همچنین زمینه‌های همکاری تشکیلاتی نشر، عکس یادگاری گرفتند و پوستر جایزه را رونمایی کردند.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی مجمع ناشران انقلاب اسلامی، منانشر، نشست دوروزۀ «هم‌اندیشی اتحادیه‌های نویسندگان و ناشران حامی مقاومت و فلسطین»، شب گذشته پس از دو روز برگزاری جلسات و پیگیری مباحث متعدد میان مدعوین داخلی و خارجی بر سر چگونگی برگزاری جایزۀ جهانی «فلسطین»، با رونمایی از پوستر و اعلام جزئیات آن به پایان رسید.
در این نشست دوروزه علاوه بر شخصیت‌هایی از نشر کشور، ادبا و بیش از 20 میهمان از اندیشمندان دانشگاهی دیگر از 14 کشور اسلامی همچون دینا سلیمان از اندونزی، صابر کربلایی از پاکستان، آل تکین دورسون اوغلو از ترکیه، فاطمه جغام از تونس، بدیع صقور از سوریه، فلاح حسین منخی از عراق، طراده حماده از لبنان، سیدالصادق الشرفی از یمن و افرادی دیگر به بحث و تبادل نظر پرداختند.
در پایان این نشست دو روزه نیز میهمانان با تدوین اساسنامه و سیاست‌گذاری واحد برای برگزاری جایزۀ جهانی «فلسطین»، ضمن رونمایی پوستر این جایزه، عکس یادگاری دسته‌جمعی گرفتند.
 

گفتنی است افتتاحیۀ این نشست نیز چهارشنبه، 23 آبان با سخنرانی دکتر علی‌اکبر ولایتی، مشاور امور بین‌الملل رهبر معظم انقلاب و همراه با سخنرانی شخصیت‌هایی چون ناصر ابوشریف، نمایندۀ جهاد اسلامی به انجام رسیده بود.
 
نظر بدهید