پل منتشر شد
یکشنبه 27 آبان 1397

پل

پل منتشر شد

رمان «پل» تالیف مشترک غلامحسین دولت آبادی نمایشنامه‌نویس و کارگردان تئاتر و آراز بارسقیان داستان‌نویس و مترجم ادبیات منتشر شد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی مجمع ناشران انقلاب اسلامی، منانشر، به نقل از خبرگزاری ایرنا، بارسقیان این رمان را حاصل رابطه دوستانه و خصمانه خود با غلامحسین دولت آبادی خواند و گفت: داستان پل، از تضادهای ما دو نفر شکل می‌گیرد، داستان یک روز از زندگی شخصیت اصلی قصه است و ‌تمام اتفاقات و روزمرگی‌هایی که برای او اتفاق می‌افتد.
ناشر در معرفی این کتاب نوشته است: پنج‌شنبه بیست‌وچهارم مرداد 1392 تهران روز گرمی را قرار است پشت سر بگذارد. در این روز گرم ما شاهد یک روز از زندگی آدم‌های این شهر هستیم. آدم‌هایی که موفقیت یکی‌شان، شکست دیگری است. پل‌هایی که باید آد‌م‌ها را بهم وصل کند، آدم‌ها را از هم دور می‌کند. در کنار هر کدام از این پل‌ها داستان‌هایی رخ می‌دهد. داستان‌هایی که از صبح گرم تابستانی شروع می‌شود و تا آخرین ساعات شب طول می‌کشد.
پیش از این غلامحسین دولت‌آبادی و آراز بارسقیان، نمایشنامه‌های مختلفی باهم تألیف و به روی صحنه برده‌اند و در این بین نمایشنامهٔ «گام زدن روی یخ نازک» در سال 1392 به عنوان کتاب سال در بخش تئاتر، برگزیده شد. از بارسقیان نیز رمان‌هایی با عناوین «یکشنبه»، «دوشنبه» و داستان کوتاه «غریبه» به چاپ رسیده است.
پل در مدت دو سال تالیف و اکنون در 584 صفحه‌ای توسط نشر اسم منتشر و روانه کتاب‌فروشی‌ها شده است.
نظر بدهید