نسخۀ الکترونیکی «سرباز کوچک امام» در اپلیکیشن طاقچه
سه شنبه 13 آذر 1397

نسخۀ الکترونیکی «سرباز کوچک امام» در اپلیکیشن طاقچه

نسخۀ الکترونیکی «سرباز کوچک امام»، کتاب محور پویش «کتاب‌قهرمان»، در اپلیکیشن طاقچه قرار گرفت.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی مجمع ناشران انقلاب اسلامی، منانشر، هم‌زمان با آغاز پویش کتاب‌خوانی «کتاب‌قهرمان» با محوریت کتاب «سرباز کوچک امام» نسخۀ الکترونیکی این اثر در اپلیکیشن طاقچه قرار گرفت.
 
پویش کتاب‌خوانی «کتاب‌قهرمان» که از 11 آذر آغاز شده، با هدف معرفی کتاب‌های خوب به مخاطبان و ترویج فرهنگ کتاب‌خوانی در سراسر کشور اجرا می‌شود. کتاب «سرباز کوچک امام» خاطرات اسارت مهدی طحانیان، رزمندۀ نوجوانی است که در سیزده‌سالگی در جبهه‌های نبرد حق علیه باطل، اسیر دشمن جنایتکار می‌شود و تا دو سال بعد از امضای آتش‌بس میان ایران و عراق، در اسارت می‌ماند. این کتاب 453صفحه‌ای که با قلم فاطمه دوست‌کامی روایت و به همت انتشارات پیام آزادگان منتشر شده است، در پویش با قیمت پشت جلد 24000 تومان فروخته می‌شود.
علاقه‌مندان به شرکت در پویش «کتاب‌قهرمان» می‌توانند علاوه بر تهیۀ کتاب از مراکز پخش و کتاب‌فروشی‌ها، آن را از اپلیکیشن طاقچه به این آدرس دریافت نمایند. با دریافت کتاب از این اپلیکیشن به قیمت 9500 تومان، کد شرکت در مسابقه هم به دریافت‌کنندۀ کتاب داده می‌شود. این پویش به همت مجمع ناشران انقلاب اسلامی برگزار می‌شود و تا اسفند سال جاری ادامه دارد.

 
نظر بدهید