همفکری کتاب‌فروشان جبهۀ فرهنگی انقلاب در نشست انجمن «خوشه»
چهارشنبه 14 آذر 1397

همفکری کتاب‌فروشان جبهۀ فرهنگی انقلاب در نشست انجمن «خوشه»

مدیرعامل انجمن کتاب‌فروشان جبهۀ فرهنگی انقلاب اسلامی «خوشه»، هم‌افزایی بین اعضا و همفکری برای اقدامات مشترک را از اهداف برگزاری دهمین نشست سراسری این انجمن برشمرد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی مجمع ناشران انقلاب اسلامی، منانشر، به نقل از خبرگزاری ایبنا، علی اسماعیلی؛ مدیرعامل انجمن کتابفروشان جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی «خوشه» درباره برگزاری دهمین نشست سراسری این انجمن، بیان کرد: در این همایش دو روزه (15 و 16 آذرماه)، 100 کتابفروش از اعضای انجمن «خوشه» از سراسر کشور با هدف هم‌افزایی بین اعضا، گردهم می‌آیند.
وی ادامه داد: بررسی مسائل روز کتابفروشی‌ها، انتقال تجربیات و ایده‌ها، برگزاری کارگاه‌های آموزشی، ارائه اقدامات و برنامه‌های انجمن و همفکری برای اقدامات مشترک از دیگر اهداف و برنامه‌های این همایش خواهد بود.
اسماعیلی در معرفی بخش‌های اصلی و سخنرانان شاخص این برنامه نیز گفت: این همایش ساعت 8 صبح پنجشنبه 15 آذرماه با سخنرانی میثم نیلی؛ مدیرعامل مجمع ناشران انقلاب اسلامی و عضو هیات امنای انجمن «خوشه» افتتاح می‌شود. در ادامه بنده گزارش از اقدامات انجمن ارائه خواهم کرد. همچنین در پنل صبح همایش، حجت‌الاسلام والمسلمین محمد قمی؛ رئیس سازمان تبلیغات اسلامی با موضوع همکاری و تعامل دو مجموعه و نیکنام حسینی‌پور؛ مدیرعامل موسسه خانه کتاب درباره مسائل روز کتابفروشان و طرح‌های خانه کتاب به سخنرانی می‌پردازند.
مدیرعامل انجمن کتابفروشان جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی، افزود: در پنل نوبت عصر پنجشنبه 15 آذرماه نیز ارشیا دکامی؛ مدرس حوزه مدیریت و منابع انسانی با موضوع «جانشین‌‌پروری و تفویض در کسب‌وکار سخنرانی خواهد کرد. در ادامه نیز پس از نماز جماعت مغرب و عشاء، آئین رونمایی از «آئین‌نامه و اسناد زیرساختی کتابفروشی، طرح بحث الگوی استاندارد کتابفروشی» برگزار می‌شود.
وی در معرفی برنامه روز دوم همایش (جمعه 16 آذرماه) نیز اظهار کرد: نخستین سخنران صبح دومین روز همایش، حجت‌الاسلام والمسلمین علیرضا پناهیان است که درباره اهمیت کار تشکیلاتی صحبت خواهد کرد. همچنین آقایان کاظمی و دلگرم دو تن از کتابفروشان سابق استان همدان به بیان تجربیات خود می‌پردازند و در نوبت عصر نیز علیرضا شادنوش؛ مدیر صفحه اینستاگرام فرهنگ‌پلاس درباره رازهای موفقیت در اینستاگرام صحبت می‌کند. سخنران پایانی این همایش دو روزه نیز دکتر محسن جوادی؛ معاون امور فرهنگی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی خواهد بود.




نظر بدهید