نقد «بی‌اسمیِ» احمد شاکری در فرهنگسرای ارسباران
یکشنبه 18 آذر 1397

نشستن منتقد پای میز نقد؛

نقد «بی‌اسمیِ» احمد شاکری در فرهنگسرای ارسباران

رویداد نقد و بررسی رمان «بی‌اسمی» نوشتۀ «احمد شاکری» با حضور نویسنده، منتقدان و علاقه‌مندان به کتاب، در فرهنگسرای ارسباران برگزار می‌شود.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی مجمع ناشران انقلاب اسلامی، منانشر، رمان «بی‌اسمی» که از سوی نشر اسم منتشر شده است، روز دوشنبه19آذردر فرهنگ‌سرای ارسباران مورد نقد و بررسی قرار می‌گیرد.
رویداد نقد و بررسی این کتاب با حضوراحمد شاکری، نویسنده، دکتر محسن پرویز و مجتبی گلستانی، به عنوان منتقد در فرهنگسرای ارسباران برگزار می‌شود.

بی‌اسمی داستان اعزام رزمندگان دفاع مقدس براییک عملیات بزرگ است. موقعیت داستان در یک قطار رخ می‌دهد و شخصیت اصلی، مسافر این قطار است که در پی گمشده‌ای است.
احمد شاکری نویسنده این رمان، که بیشتر خود را در جایگاه منتقد و داور جشنواره‌های مختلف ادبی دیده و نویسندگی ده‌ها کتاب و دریافت چندین جایزه ادبی را در کارنامه دارد، این‌بار در جایگاه متفاوتی مخاطب نقد رمانش قرار می‌گیرد.
دکتر محسن پرویز، منتقد ادبی و معاون اسبق امور فرهنگی وزارت ارشاد و مجتبی گلستانی، پژوهشگر، نویسنده و منتقد ادبی، در جلسه نقد «بی‌اسمی» حضور خواهند داشت.
رویداد نقد و بررسی این رمان، با حضور علاقه‌مندان به کتاب و کتاب‌خوانی، روز دوشنبه19آذر از ساعت 15 در فرهنگسرای ارسباران به نشانی: خیابان شریعتی، بالاتر از پل سیدخندان، خیابان سیمرغ، خیابان ارسباران برگزار می‌شود.
 
نظر بدهید