«خاطرات خدا» خواندنی شد
یکشنبه 25 آذر 1397

خاطرات خدا

«خاطرات خدا» خواندنی شد

کتاب «خاطرات خدا» اثر غلامرضا حیدری ابهری که مهشید رجایی آن را تصویرگری کرده از سوی نشر جمال منتشر شد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی مجمع ناشران انقلاب اسلامی، منانشر، به نقل از خبرگزاری فارس، کتاب «خاطرات خدا» اثر حجت‌الاسلام غلامرضا حیدری ابهری از سوی واحد کودک و نوجوان نشر جمال راهی کتابفروشی‌ها شد.

این کتاب مجموعه‌ای از متن‌های حکایت‌وار است که عطر خدا را در جان مخاطب می‌افشاند و نزدیک بودن او را در زندگی روزمره نشان می‌دهد. این کتاب با تصویرگری مهشید رجایی منتشر شده است.

در این کتاب خواننده حضور خدا را در همه عرصه‌های زندگی با زبانی نرم و البته جذاب حس می‌کند و نویسنده تلاش کرده از این طریق آموزه‌های توحیدی و تجلی آنها در زندگی را به کودکان آموزش دهد. نویسنده با تسلطی که بر آیات قرآنی و احادیث ائمه دارد این کتاب را با سامان داده و در دسترس مخاطبان قرار داده است و به همین خاطر استناد حکایت‌هایی که در کتاب بیان شده محکم و قابل اعتماد است.

حجت‌الاسلام حیدری ابهری که آثار بسیاری را برای کودکان در زمینه آموزش موضوعات دینی تالیف کرده در این کتاب سعی کرده با بهره بردن از زبانی حکایت‌گونه حضور خدا در زندگی روزمره را به کودکان آموزش دهد. کتاب «محمد مثل گل بود» یکی از پرمخاطب‌ترین و پرتیراژترین آثاری است که از این نویسنده منتشر شده است.

در پایان این کتاب خواننده احادیثی که بر اساس آن حکایت‌ها شکل گرفته آمده تا خواننده با اصل روایت نیز روبه‌رو شود.

کتاب «خاطرات خدا» در ۱۲۸ صفحه به قلم غلامرضا حیدری ابهری و تصویرگری مهشید رجایی از سوی نشر جمال با قیمت ۲۵ هزار تومان منتشر شده است.

نظر بدهید