بهترین جایزه کتاب‌هایی مانند سرباز کوچک امام(ره) لذتی است که خواننده از آن می‌برد
سه شنبه 27 آذر 1397

بهترین جایزه کتاب‌هایی مانند سرباز کوچک امام(ره) لذتی است که خواننده از آن می‌برد

مدیرعامل مجمع ناشران انقلاب اسلامی گفت: بهترین جایزه کتاب‌هایی مانند سرباز کوچک امام(ره) لذتی است که خواننده از آن می‌برد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی مجمع ناشران انقلاب اسلامی، منانشر، به نقل از خبرگزاری تسنیم از اراک، میثم نیلی شامگاه دوشنبه در آئین رونمایی معرفی و جشن امضاء کتاب سرباز کوچک امام(ره) که در مجتمع فرهنگی آفتاب اراک برگزار شد، اظهار داشت: «کتاب‌قهرمان» نخستین پویش خود را با کار بسیار زیبا و خواندنی سرباز کوچک امام(ره) آغاز کرده و تا اوایل اسفند ماه ادامه دارد.
وی افزود: هدف پویش بازگرداندن جامعه‌ رسانه‌زده و غرق‌شده در در فضای مجازی به معنا، واقعیت‌ها و حقیقت‌هایی است که رسانه‌های جهانی و نظام سلطه در فضای مجازی سعی می‌کنند ما را از آن دور نگه دارند.
مدیرعامل مجمع ناشران انقلاب اسلامی تصریح کرد:  تلاش حداکثری این پویش‌ها و همنشینی‌ها و این عزم‌ها برای دعوت مردم به کتاب‌خوانی کتاب‌های خوب، ممتاز و تحسین‌شده، در حقیقت یک دعوت توحیدی و  دعوت به تامل، تعمق و تفکر در اعماق اعتقادی و مبانی سبک زندگی در همین جامعه است.
نیلی ادامه داد: واقعیت این است که دشمنان، ما را  به ظاهرگرایی و به گونه‌ای از حماقت دعوت می‌کنند و ما هم‌ موظف هستیم که جامعه خود را به تفکر، تعمق و درک باطن دعوت کنیم.

مدیرعامل مجمع ناشران انقلاب اسلامی عنوان کرد: بهترین ابزار برای این‌کار کتاب بوده و بهترین کتاب، کتابی است که از سوی کتاب‌خوان‌ترین فرد جامعه که مقام معظم رهبری است معرفی و تحسین شده باشد.

وی  اضافه کرد: بهترین جایزه این کتاب‌ها لذتی است که خواننده از آن می‌برد، در این کار از دوستان دعوت می‌کنم تا یک تمرین شبکه‌ای و رفتار جمعی هم داشته باشند.
نظر بدهید