جنایات آل سعود در «نسل قابیل»
شنبه 01 دي 1397

نسل قابیل

جنایات آل سعود در «نسل قابیل»

کتاب نسل قابیل؛ جنایات آل سعود در خاورمیانه توسط انتشارات شهید کاظمی روانه بازار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی مجمع ناشران انقلاب اسلامی، منانشر، به نقل از خبرگزاری تسنیم، وهابیت یکی از فرق نسبتا نوپای اسلامی است که بیش از دو قرن، عربستان و بعضی از کشورهای اسلامی را تحت تاثیر خود قرار داده است.
آل سعود نیز خود را وام دار محمدبن عبدالوهاب می دانند و در عربستان و منطقه حجاز حکمرانی می‌کنند. هم اکنون سرزمین‌های اسلامی سوریه ،عراق، بحرین، یمن، افغانستان ،پاکستان و...در آتش تکفیر وهابیت و آل سعود می سوزند. آن‌ها میراث دار خوارج اند که مسلمانان را مشرک دانسته و رافت و محبت و برادری اسلامی برایشان معنایی ندارد.
این کتاب نگاهی است به شکل گیری وهابیت در عربستان و تاثیراتی که این تفکر بر دنیای اسلام گذاشته است.
در این کتاب،  جنایت های آل سعود در جهان اسلام  مورد بحث و واکاوی قرار گرفته است و به موضوعاتی مانند:  آل سعود کیست ؟، مذمت آل سعود در روایات رسول اکرم (صلی الله علیه وآله)،  سقوط آل سعود از علائم ظهور امام مهدی (علیه السلام)، خیانت آل سعود به جهان اسلام،حمایت  سعودی ها از صدام در حمله به ایران و حمله به یمن  در آخرالزمان پرداخته شده است.
کتاب نسل قابیل؛ جنایات آل سعود در خاورمیانه به کوشش جواد بامری در 325 صفحه توسط انتشارات شهید کاظمی روانه بازار شد.
علاقه مندان جهت تهیه کتاب میتوانند از طریق سایت من و کتاب و یا از طریق ارسال نام کتاب به سامانه پیام کوتاه 3000141441 کتاب را با پست رایگان دریافت نمایید.
نظر بدهید