رونمایی از کتب‌ برگزیدۀ جشنوارۀ خاتم هم‌زمان با میلاد پیامبر
دوشنبه 15 آذر 1395

رونمایی از کتب‌ برگزیدۀ جشنوارۀ خاتم هم‌زمان با میلاد پیامبر

رئیس شورای راهبردی جشنواره خاتم از رونمایی دو مجموعه از آثار کودک و بزرگسال برگزیده در جشنواره خاتم همزمان با 17 ربیع‌الاول خبرداد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی مجمع ناشران انقلاب اسلامی، منانشر، علی اکبر اشعری رئیس شورای راهبردی جشنواره خاتم در گفت‌وگو با خبرنگار کتاب و ادبیات خبرگزاری فارس پیرامون این جشنواره اظهار داشت: در آستانه روز 17 ربیع‌الاول و ولادت پیامبر اکرم(ص) از کتاب‌های جشنواره رونمایی خواهد شد.

اشعری در ادامه با بیان اینکه کتاب‌های دوره اول در این مراسم رونمایی می‌شود تصریح کرد: در این مراسم قرار است فراخوان جایزه «کتاب سال صادق» نیز منتشر شود.

رئیس شورای راهبردی جشنواره خاتم همچنین به برگزاری احتمالی این مراسم در دانشگاه امام صادق(ع) اشاره کرد و گفت: تعدادی از داستان های برگزیده در بخش کودک و نوجوان و بزرگسال هرکدام یک مجلد تحت عنوان «کتاب خاتم» چاپ می شود.

بنیاد ارشاد و رفاه امام صادق(ع) در راستای اهداف خود، پیشبرد مکتب اهل بیت(ع) و نیز تاکید مقام معظم رهبری بر اهمیت گسترش کیفی موضوع فرهنگ از طریق یافتن استعدادهای موجود در زمینه نویسندگی و تولید کتاب و در کنار برگزاری جایزه ادبی «خاتم» اقدام به برگزاری جایزه دیگری با عنوان «کتاب سال صادق» کرده است.

 
نظر بدهید