رونمایی از خاطرات فرمانده گردان انصارالرسول در «حجت چریک»
سه شنبه 05 مرداد 1395

در مرکز تبادل کتاب صورت می‌گیرد

رونمایی از خاطرات فرمانده گردان انصارالرسول در «حجت چریک»

کتاب «حجت چریک» خاطرات شهید حجت‌الله نیکچه فراهانی فرمانده گردان انصارالرسول و کتاب «ردپایی در رمل» با حضور فرماندهان و خانواده‌های شهدا رونمایی می‌شود.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی مجمع ناشران انقلاب اسلامی، منانشر، به نقل از خبرگزاری فارس، مؤسسه فرهنگی هنری «روایت 27 بعثت» از دو اثر خود رونمایی خواهد کرد. دو کتاب «ردپایی در رمل» و «حجت چریک» تازه ترین عناوینی است که از سوی این ناشر روانه بازار کتاب خواهد شد.

بر اساس این گزارش، «ردپایی در رمل» خاطرات روز نوشت محمدحسن منافی از تفحص پیکر شهدا با عنوان یکی از کتاب‌هایی است که از آن رونمایی خواهد شد. همچنین کتاب «حجت چریک» به قلم فاطمه وفایی‌زاده، زندگی‌نامه سردار شهید حجت‌الله نیکچه فراهانی فرمانده گردان انصار الرسول لشکر 27 محمد رسول الله(ص) از بهار 43 تا بهار 62 دیگر کتابی است که رونمایی خواهد شد.



کتاب‌های «ردپایی در رمل» و «حجت چریک» با حضور سردار سرتیپ جلالی رئیس پدافند غیرعامل کشور و سردار سرتیپ کاظمینی فرمانده سپاه حضرت محمد رسول الله (ص) تهران بزرگ و جمعی از خانواده‌های شهدا و ایثارگران چهارشنبه 13 مرداد از ساعت 16 در مرکز تبادل کتاب رونمایی خواهد شد.

 
برچسب‌ها:
نظر بدهید