شمارگان انتشار «ناقوس‌ها به صدا درمی‌آیند» به ۳۷ هزار رسید
یکشنبه 16 دي 1397

شمارگان انتشار «ناقوس‌ها به صدا درمی‌آیند» به ۳۷ هزار رسید

شمارگان انتشار رمان ««ناقوس‌ها به صدا درمی‌آیند» ابراهیم حسن‌بیگی به ۳۷ هزار نسخه رسید.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی مجمع ناشران انقلاب اسلامی، منانشر، به نقل از خبرگزاری مهر، با انتشار سی و هفتمین چاپ از رمان «ناقوس‌ها به صدا در می‌آیند» از ابراهیم حسن‌بیگی طی یک سال، آمار انتشار این رمان از مرز ۳۷ هزار نسخه گذشت.
«ناقوس‌های به صدا در می‌آیند» رمانی است درباره امام علی علیه السلام. این رمان از کلیسایی آغاز می شود که مردی تاجیک برای فروش کتابی که پیدا کرده به نزد کشیش کلیسا می رود. این کشیش عاشق کتاب های خطی و قدیمی است. با دیدن این کتاب به ارزش تاریخی آن پی می برد اما پس از خواندن کتاب به ارزش حقیقی کتاب یعنی همان شخصیت امام علی بن ابیطالب علیه السلام پی می برد و با آشنا می گردد.
کشیش در ادامه علاقه‌مند می‌شود که کتاب را از او بخرد، اما مرد تاجیک به دست کسانی که دنبال این کتاب ارزشمند هستند، کشته می‌شود و از اینجا به بعد، کشیش روسی پا در مسیری می‌گذارد که به شناخت امام  علی (ع) منتهی می‌شود او از موسکو خارج شده و به بیروت سفر می‌کند و در آنجا به کمک دوست خود جرج جورداق به شناخت صحیح و کاملی از امام علی(ع) دست پیدا می‌کند.
این رمان نسخه‌ای پیراسته و ویرایش شده از رمان قدیس است که پیش از این توسط همین نویسنده از سوی نشر کتاب نیستان منتشر شده بود.
حسن بیگی این ویرایش تازه را در سال ۱۳۹۶ و در ایام غدیر توسط نشر عهد مانا منتشر کرد.
نظر بدهید