«غبار در خرداد» بعد از چهار سال منتشر شد
یکشنبه 16 دي 1397

غبار در خرداد

«غبار در خرداد» بعد از چهار سال منتشر شد

«غبار در خرداد»، تاریخ شفاهی انتخابات سال ۸۸، توسط انتشارات شهید کاظمی منتشر شد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی مجمع ناشران انقلاب اسلامی، منانشر، به نقل از روابط عمومی نشر شهید کاظمی، «غبار در خرداد»، جدیدترین اثر نویسنده «آخرین نخست‌وزیر» است که در ایام دهه بصیرت و نه دی روانه بازار شده است.
به گفته نویسنده کتاب تدوین این کتاب از اواسط ۸۸ و در هیاهوی بحران‌ انتخابات آغاز شده است و به گفت‌وگو با بازیگران اصلی خرداد ۸۸ همچون فائزه هاشمی، عطریان‌فر، ابطحی، حداد عادل، محمد سلیمانی، روح‌الامین، کواکبیان، حمید رسایی، حسن بیادی، پرویز سروری، علی‌اصغر زارعی، علاالدین بروجردی و حسین طلا پرداخته است و کوشیده‌ است که با گفت‌و‌گو با نقش‌آفرینان خرداد ۸۸ و مرور آن‌ روزها تصویری واقعی از یکی از سرنوشت‌سازترین انتخابات تاریخ انقلاب ارائه نماید.
در برشی از کتاب آمده است:
۹ سال از آن روزها می‌گذرد و هنوز غباری که در این خرداد بر قامت ایران نشسته پاک نشده است. در این سال‌ها باید به جای عبور از این روزها ثانیه‌های آن را روایت می‌کردیم که نشد. و حالا ابهامات و سوال‌های آن خرداد غبار گرفته به دیواری محکم تبدیل شده که هر چه از آن می‌گذرد ضخیم‌تر می‌شود.
«غبار در خرداد» توسط جواد موگویی در 508 صفحه و قیمت پشت جلد 40 هزار تومان تدوین و توسط انتشارات شهید کاظمی منتشر شده است.
علاقه‌مندان جهت تهیه کتاب می‌توانند از طریق سایت manvaketab.ir و یا از طریق ارسال نام کتاب به سامانه پیام کوتاه 3000141441 کتاب را با پست رایگان دریافت نمایند.
نظر بدهید