به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی مجمع ناشران انقلاب اسلامی، منانشر، به نقل از روابط عمومی مؤسسۀ فرهنگی‌هنری قدر ولایت، حجت‌الاسلام امین‌الرعایا از سال 74 یعنی دو سال بعد از شروع فعالیت مؤسسۀ فرهنگی هنری قدرولایت، با این مؤسسه پیوند خورده است. پیوندی که تا هم اکنون ادامه دارد و مؤسسۀ قدرولایت فعالیت‌های حوزۀ کودک و نوجوان خود را با ایشان شروع کرده و عمیقاً به ایشان گره زده است.
نگاهی به آمار آثار تولیدی ایشان، این پیوند را نشان می‌دهد. ایشان 48 جلد کتاب کودک و نوجوان را برای مؤسسۀ قدرولایت هم نگاشته و هم طراحی آن را انجام داده است. در این مدت 22 اثر هم توسط ایشان طراحی شده که نویسندگان مختلفی داشته است. هنوز طرح‌های آب رنگ ایشان که سال‌های دهۀ 70-80 به این طریق طراحی می‌کردند، در مؤسسۀ قدرولایت نگهداری می‌شود و جزو آرشیو گران‌بهای این مؤسسه است.
مهم‌ترین آثار تولیدی ایشان برای مؤسسۀ قدرولایت را می‌توان مجموعه «قصه‌های پروانه» دانست که 14 جلد توسط ایشان نوشته و طراحی شده و از آن استقبال فراوانی شده است. در هر جلد این مجموعه یکی از خصوصیات امام خمینی(ره) در قالب قصه‌ای جذاب به بچه‌ها معرفی می‌شود. مجموعه ده جلدی «قصه‌های شنیدنی» که خانم شیوا سلامت آنها را نگاشته‌اند، با طراحی آقای امین‌الرعایا زینت شده است و از مهم‌ترین طراحی‌های ایشان است. طرح‌های این ده جلد در جایزۀادبی یوسف اثر برگزیده شناخته و تجلیل شد. حجت‌الاسلام امین‌الرعایا سال‌هاست که کارشناس گروه کودک و نوجوان مؤسسۀ فرهنگی هنری قدرولایت است و در جلسات نویسندگان و طراحان همکار با مؤسسه که هر ماه یا دو ماه یک‌بار تشکیل می‌شود از نظرات و تجربیات ایشان، استفاده می‌شود.
اصلاح و بازنویسی آثاری که جهت تولید به مؤسسۀ قدرولایت می‌رسد، تایید یا رد آثاری که برای چاپ به ناشر داده می‌شود، طراحی آثار مثبت و قابل انتشار، از جمله تلاش‌ها و همکاری‌های ایشان با مؤسسه است. هم اکنون نیز 15 جلد اثر با محوریت خداشناسی برای کودکان جهت بازنویسی و بازنگری و طراحی در دست اقدام ایشان است که به خاطر کم‌سویی چشمانشان با تأخیر انجام می‌شود.
مؤسسه حفظ ارتباط مستمر و حمایت جدی و مؤثر از ایشان را به‌ویژه در وضعیت فعلی، یک وظیفه برای خود و همۀ فعالان جبهۀ انقلاب می‌داند، صرف نظر از اینکه چه اندازه بتوانند به تولید آثار بپردازند.
امید است که به لطف الهی و دعای خیر بندگان صالح و استفاده‌‌کنندگان از آثار فاخرشان، هر چه زودتر بهبودی کامل حاصل نمایند و بر توان جبهۀ فرهنگی انقلاب بیفزایند. هدیۀ گران‌سنگ رهبری به این نویسنده و طراح انقلابی (انگشتری) گوارای ایشان باد و رضایت رهبری انقلاب اسلامی توشۀ راهش.