مجموعه «من اهل بیت(ع) را دوست دارم» به دست کودکان آلمانی رسید
یکشنبه 30 دي 1397

مجموعه «من اهل بیت(ع) را دوست دارم» به دست کودکان آلمانی رسید

دو مجموعه «من اهل بیت(ع) را دوست دارم» و «به من بگو خدا کیست؟» به زبان‌های آلمانی و انگلیسی ترجمه و منتشر شد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی مجمع ناشران انقلاب اسلامی، منانشر، به نقل از خبرگزاری تسنیم، حجت‌الاسلام و المسلمین علیرضا سبحانی‌نسب، مدیر نشر جمال، از ترجمه دو اثر در حوزه ادبیات دینی کودک و نوجوان خبر داد و گفت: مجموعه چهار جلدی «من اهل بیت(ع) را دوست دارم» به تازگی به زبان آلمانی ترجمه و در وین منتشر شده است.
وی ادامه داد: این اثر به قلم حجت‌الاسلام و المسلمین غلامرضا حیدری ابهری برای گروه سنی کودکان نوشته شده تا با استفاده از زبان داستانی، این گروه سنی را با ویژگی‌ها و سیره اهل بیت(ع) آشنا کند.
مدیر نشر جمال همچنین از انتشار ترجمه دیگری از این انتشارات خبر داد و یادآور شد: مجموعه 14 جلدی «به من بگو خدا کیست» نیز از دیگر مجموعه‌‌هایی است که اخیراً به زبان انگلیسی و آلمانی ترجمه و منتشر شده است.

 

مجموعه «به من بگو خدا کیست؟» نوشته غلامرضا حیدری ابهری است که با هدف آشنا کردن کودکان با مفهوم توحید برای این گروه سنی نوشته شده است. این مجموعه، با ارائه یک دوره خداشناسی متناسب با ذهن و ظرفیت کودک، به تقویت بنیان تربیت دینی می‌پردازد و بر دریافت‌های توحیدی و فطری او تأکید می‌کند. مجموعه حاضر تلاش دارد تا به بخش مهمی از پرسش‌های توحید کوکان نیز پاسخ دهد.
نظر بدهید