بحث درباره «سرباز کوچک امام» در قم
سه شنبه 02 بهمن 1397

بحث درباره «سرباز کوچک امام» در قم

جلسه نقد و بررسی کتاب «سرباز کوچک امام» با مشارکت اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان قم و مجموعه «کتاب خوب» برگزار می‌شود.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی مجمع ناشران انقلاب اسلامی، منانشر، به نقل از خبرگزاری ایبنا، حجت الاسلام والمسلمین امیرعطاءاله جباری، مدیرکل کتابخانه های عمومی استان قم با اعلام این خبر گفت: جلسه نقد و بررسی کتاب «سرباز کوچک امام» نوشته فاطمه دوست‌کامی، با حضور مهدی طحانیان، آزاده دفاع مقدس پنجشنبه 4 بهمن ماه از ساعت 10 تا 12 صبح در تالار غدیر کتابخانه‌های عمومی قم واقع در خیابان ساحلی برگزار می‌شود.
جباری به اهمیت معرفی قهرمانان واقعی این سرزمین اشاره کرد و گفت: با توجه به چهل سالگی انقلاب و اهمیت معرفی قهرمانان ایران زمین، اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان قم با همکاری مجموعه «کتاب خوب»، کتاب‌های مرتبط با حوزه انقلاب و چهره‌های شاخص انقلاب را در قالب نقد و بررسی با حضور اهالی فرهنگ قم برگزار می‌کند.
مدیرکل کتابخانه های عمومی استان قم در ادامه شیوه‌های هنری در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت را مهم ارزیابی کرد و افزود: اینگونه جلسات و تولید آثار هنری در راستای زنده نگه داشتن یاد و خاطره آزادگان و با هدف حمایت از نویسندگان انقلابی برگزار می‌شود.
 
نظر بدهید