انتشار مجموعه 12 جلدی «شاه فراری شده»
یکشنبه 07 بهمن 1397

«به‌نشر» روایت های خواندنی از کودکانه های انقلاب را به چاپ می رساند؛

انتشار مجموعه 12 جلدی «شاه فراری شده»

مدیرعامل به‌نشر گفت: مجموعه 12 جلدی «شاه فراری شده» همزمان با چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در قالب «کتاب های پروانه» برای کودکان منتشر می شود.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی مجمع ناشران انقلاب اسلامی، منانشر، به نقل از روابط عمومی به‌نشر، حسین سعیدی با اعلام این خبر اظهار کرد: داستان های مجموعه 12 جلدی «شاه فراری شده» روایتی از وقایع انقلاب اسلامی است که با زبانی کودکانه منتشر می شود.
وی در ادامه تصریح کرد: مجموعه «شاه فراری شده» به قلم مجید ملامحمدی و با تصویگری مهسا هدایتی روایتی از خاطرات کودکی نویسنده از دوران ظلم و ستم شاهنشاهی و پیروزی انقلاب اسلامی است که از زبان یک کودک و برای کودکان بازگو شده است.
سعیدی یادآور شد: هر یک از کتاب های این مجموعه 12 جلدی در 16 صفحه، با قطع رحلی کوتاه و با تیراژ دو هزار نسخه به صورت مصور منتشر می شود.
به گفته مدیرعامل به‌نشر، این مجموعه اثری است انقلابی که روایت و خاطرات آن دوران از زبان پسر 9 ساله ای به زبان کودکانه و شیرین روایت می شود و یادآور اتفاقاتی است که در آن دوران در شهر اشتهارد زادگاه نویسنده روی داده و مبتنی بر واقعیت است.
سعیدی با اشاره به عناوین این مجموعه 12 جلدی تصریح کرد: «آن روز قلۀ دماوند گریه کرد»، «اسم اینجا سیاه‌چال است»، «من به دیدن شاه نمی‌روم»، «ننه جان در زندان شاه»، «شاهنشاه و ملاقۀ ننه جان»، «ننه جان به آسمان رفته»، «آب خنک شاهنشاه»، «بوی گلابی‌های آقا جان»، «شاهی که شاخ داشت»، «بابا را به درياچۀ نمك انداخته اند»، «درخت سيبي كه با امام دوست بود» و« هواپيمايي كه فرشته‌ها همراهش بودند» عناوین این مجموعه را تشکیل می دهند که به زودی توسط به‌نشر(انتشارات آستان قدس رضوی) برای کودکان منتشر می شود.
 

وی در پایان با اشاره به انتشار 35 اثر انقلابی توسط به‌نشر(انتشارات آستان قدس رضوی) خاطرنشان کرد: این آثار در رده های سنی مختلف برای کودکان، نوجوانان، جوانان و عمومی توسط نویسندگان برجسته نگارش و منتشر شده است.
.علاقه‌مندان برای آگاهی از اخبار به‌نشر و مشاهده و تهیه سایر محصولات انتشارات آستان قدس رضوي می‌توانند به نشانی اینترنتی www.Behnashr.com یا فروشگاه‌های سطح شهر مشهد و نمايندگي‌های سراسر کشور مراجعه کنند؛ همچنین سامانه پیامکی به شماره 30003209 یا کانال اطلاع‌رسانی به‌نشر از طریق پیامرسان‌های بله و ایتا به آدرس @behnashr نیز از دیگر راه‌های برقراری ارتباط با این انتشارات است.
نظر بدهید