مجموعه قصه‌های کودکانه همراه با نرم‌افزار قصه‌خوان
یکشنبه 14 بهمن 1397

«به‌نشر» در قالب کتاب‌های پروانه برای کودکان منتشر کرد؛

مجموعه قصه‌های کودکانه همراه با نرم‌افزار قصه‌خوان

معاون تولید به‌نشر(انتشارات آستان قدس رضوی) گفت: مجموعه تک جلدی «قصه‌های روباه زرنگ» و «قصه های شیرین کلاغک و خانم کلاغ» همراه با نرم‌افزار قصه‌خوان برای گروه سنی کودکان در قالب «کتاب های پروانه» توسط به‌نشر منتشر شد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی مجمع ناشران انقلاب اسلامی، منانشر، به نقل از روابط عمومی به‌نشر، سید احمد میرزاده با اشاره به عناوین این آثار اظهار کرد: مجموعه «قصه‌های روباه زرنگ» که پیش از این در قالب 6 جلد توسط انتشارات آستان قدس رضوی منتشر شده بود، به صورت تک ‌جلدی و همراه با نرم‌افزار قصه‌خوان برای کودکان منتشر و روانه بازار شده است.
وی در ادامه افزود: «قصه‌های روباه زرنگ» عنوان مجموعه‌ای به قلم مسلم ناصری است که در چاپ تک جلدی آن یک نرم‌افزار قصه‌خوان نیز در اختیار کودکان قرار گرفته است؛ نرم‌افزار قصه‌خوان مجموعه «قصه‌های روباه زرنگ» برای کودکان تهیه شده است و ماجراهای روباه این کتاب را که به خیلی‌ها کلک می‌زند، روایت می‌کند؛ این نرم‌افزار به همراه آواهایی که فضا را دلنشین‌تر می‌کند، باعث می‌شود ماجراهای این روباه برای همیشه در ذهن کودکان باقی بماند.
میرزاده خاطرنشان کرد: روباه و لاک پشت باهوش، روباه و گرگ خاکستری، روباه و پوستین هفت تکه، روباه و پلنگ مغرور، روباه و هواپیمای خصوصی و روباه و کلاغ بی‌پر عناوین مجموعه «قصه‌های روباه زرنگ» است.
وی تصریح کرد: به‌نشر نسخه تک جلدی این کتاب 96 صفحه‌ای مصور رنگی را در قطع خشتی با شمارگان 500 نسخه و با قیمت 350 هزار ریال منتشر کرده است.
وی ادامه داد: مجموعه تک جلدی «قصه‌های روباه زرنگ» با انسجام داستانی فوق العاده، پیام های اجتماعی اخلاقی را به کودکان ارائه می دهد.
معاون تولید به‌نشر با اشاره به دیگر مجموعه تک جلدی منتشر شده توسط به‌نشر اظهار کرد: «قصه‌های شیرین کلاغک و خانم کلاغ» به نویسندگی علی باباجانی در قالب کتاب‌های پروانه و ویژه گروه سنی کودکان منتشر شده است.
وی تاکید کرد: «قصه های شیرین کلاغک و خانم کلاغ»؛ با تصویرگری شیلا خزانه‌داری مجموعه قصه های طنز برای کودکان است که انتشارات آستان قدس رضوی این کتاب مصور رنگی را در قطع خشتی و با شمارگان یک هزار نسخه و با قیمت 320 هزار ریال برای گروه سنی«ب» و «ج» منتشر کرده است.
میرزاده خاطرنشان کرد: این کتاب پیش از این در چهار جلد منتشر شده بود که هم اکنون به صورت جامع و تک جلدی در 132 صفحه همراه با نرم‌افزار قصه‌خوان برای کودکان منتشر شده است و در قالب داستان های طنز پیام های اخلاقی را به کودکان آموزش می دهد.

وی در پایان با بیان اینکه به‌نشر مجموعه صوتی و تصویری «منظومه شمسی» ویژه گروه سنی نوجوان را نیز در دست انتشار دارد، یادآور شد: محتوای کتاب های پرفروش و خواندنی کودکان نیز در آینده ای نزدیک در قالب انیمیشن روانه تولید می شود.
علاقه‌مندان برای آگاهی از اخبار به‌نشر و مشاهده و تهیه سایر محصولات انتشارات آستان قدس رضوي می‌توانند به نشانی اینترنتی www.Behnashr.com یا فروشگاه‌های سطح شهر مشهد و نمايندگي‌های سراسر کشور مراجعه کنند؛ همچنین سامانه پیامکی به شماره 30003209 یا کانال اطلاع‌رسانی به‌نشر از طریق پیامرسان‌های بله و ایتا به آدرس @behnashr نیز از دیگر راه‌های برقراری ارتباط با این انتشارات است.
نظر بدهید