فراخوان هفدهمین دورۀ جشنوارۀ قلم زرین منتشر شد
یکشنبه 14 بهمن 1397

فراخوان هفدهمین دورۀ جشنوارۀ قلم زرین منتشر شد

انجمن قلم ایران فراخوان هفدهمین دوره جشنواره قلم زرین را منتشر کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی مجمع ناشران انقلاب اسلامی، منانشر، به نقل از خبرگزاری ایبنا، انجمن قلم ایران فراخوان هفدهمین دوره جشنواره قلم زرین را منتشر کرد.
این جشنواره با هدف ایجادِ زمینه مناسب برای احرازِ نقشِ فعال مولفین و پدیدآورندگان کتاب در تحولاتِ اجتماعی کشور، کوشش در راهِ اشاعه هر چه بهتر و بیش‌تر ارزش‌های والای انسانی و دینی و معرفی آثار برتر و انتخاب بهترین کتابهای منتشر شده در سال ۱۳۹۷ به جامعه، انجمن قلم ایران، هفدهمین دوره جشنواره قلم زرین را به دبیری رحیم مخدومی (نویسنده) برگزار می‌شود.
در همین راستا، داوران این جشنواره کتاب‌های منتشره در سال ۱۳۹۷ در پنج حوزه «شعر کودک و نوجوان»، «شعر بزرگسال»، «داستان (زیرمجموعه ادبیات داستانی) کودک و نوجوان»، «داستان (زیرمجموعه ادبیات داستانی) بزرگسال» و «نقد و پژوهش»، را بررسی و آثار برتر را انتخاب خواهند کرد.
ملاک عمل این جشنواره، مطابق سال‌های قبل، سال انتشار اثر (مندرج در شناسنامه کتاب) خواهد بود و بر همین اساس، متقاضیان شرکت در جشنواره (نویسندگان و ناشران)، حداکثر تا ۱۵ اسفندماه ۱۳۹۷ فرصت دارند دو نسخه از آثاری را که در طول سال ۱۳۹۷ چاپ و منتشر شده‌اند، به دبیرخانه جشنواره به نشانی تهران، خیابان سیدجمال‌الدین اسدآبادی، نبش کوچه ۴۴، پلاک ۳۶۰، کدپستی ۱۴۳۶۷۷۳۸۸۳ ارسال کنند.
مراسم پایانی هفدهمین دوره جشنواره قلم زرین با معرفی برگزیدگان و اهدای جوایز، در روز ۱۴تیرماه ۱۳۹۸ (همزمان با روز ملی قلم) برگزار خواهد شد.
علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره تلفن ۸۸۰۴۸۹۱۵-۰۲۱ تماس بگیرند.
نظر بدهید