دیدار معاون فرهنگی وزیر با مدیرعامل مجمع ناشران انقلاب اسلامی
پنجشنبه 18 بهمن 1397

به مناسبت دهۀ فجر انجام شد:

دیدار معاون فرهنگی وزیر با مدیرعامل مجمع ناشران انقلاب اسلامی

دکتر محسن جوادی، معاون فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، به مجمع ناشران انقلاب اسلامی رفت.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی مجمع ناشران انقلاب اسلامی، منانشر، طی این دیدار که به مناسبت دهۀ فجر انقلاب اسلامی برگزار شد، دکتر محسن جوادی ضمن بیان نکاتی در خصوص چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی گفت: هدف ما از این دیدار عرض تبریک و خدا قوت به شما و ناشران عضو این تشکل است.
وی همچنین در جریان برخی از دغدغه‌ها و نگرانی‌های ناشران از جمله مشکلات مربوط به کاغذ قرار گرفت. جوادی ضمن ارائۀ توضیحاتی در خصوص این مشکلات و فعالیت وزارت ارشاد برای حل آن به مدیران و اعضای مجمع ناشران انقلاب اسلامی قول تلاش بیشتر را در این زمینه داد.
دکتر جوادی در این دیدار با اهدای لوح تقدیر به میثم نیلی، مدیرعامل مجمع ناشران انقلاب اسلامی، از زحمات و فعالیت‌های این تشکل و ناشران عضو آن تشکر و قدردانی نمود.
 
متن تقدیر معاون وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی بدین شرح است:
 

انقلاب اسلامی چنان‌که همه می‌دانیم، مبتنی بر بینش عمیق توحیدی و برخاسته از فرهنگ ناب ایرانی و اسلامی است. در این راستا نشر و کتاب پیش و پس از انقلاب اسلامی، از مهم‌ترین ابزارهای ترویج آرمان‌های این رویداد و رستاخیز عظیم بوده و فعالان نشر در گسترش مبانی فکری انقلاب نقش بسزایی داشته و دارند.

جناب آقای میثم نیلی

مدیرعامل محترم مجمع ناشران انقلاب اسلامی

هم‌زمان با چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران، از تمام اعضای محترم آن تشکل که رویکرد فعالیت‌های خود را حرکت در مسیر تحقق آرمان‌های انقلاب قرار داده‌اند، قدردانی کرده و برای تمامی بزرگواران آرزوی موفقیت در تداوم این مسیر دارم.

محسن جوادی

معاون فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

 
 
 

نظر بدهید