مجموعۀ چهارجلدی «قصه‌های امام خمینی و بچه‌ها» به دیدار کودکان آمد
دوشنبه 20 اسفند 1397

انتشار جلوه‌هایی از سیره اخلاقی امام با کودکان توسط «به‌نشر»؛

مجموعۀ چهارجلدی «قصه‌های امام خمینی و بچه‌ها» به دیدار کودکان آمد

مدیرعامل به‌نشر(انتشارات آستان قدس رضوی) از انتشار مجموعۀ چهارجلدی «قصه‌های امام خمینی و بچه‌ها» در قالب «کتاب‌های پروانه» برای کودکان توسط به‌نشر خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی مجمع ناشران انقلاب اسلامی، منانشر، به نقل از روابط عمومی به‌نشر، حسین سعیدی در ارتباط با انتشار این مجموعه اظهار کرد: مجموعه «قصه های امام خمینی و بچه ها» به قلم مجید ملامحمدی و با تصویرگری وحید خاتمی در قالب «کتاب های پروانه» و برای گروه سنی «ب» و «ج» نگارش شده است.
وی در ادامه افزود: این مجموعه چهار جلدی با عناوین «صورتت مثل گل است»، « من امام می شوم»،« از مدرسه سرخ پوست ها» و «گردن بندی که به ایران سفر کرد» راهی بازار نشر شده است و سعید دین پناه به عنوان طراح گرافیک این اثر حضور دارد.
مدیرعامل به‌نشر با بیان اینکه کودکان در این اثر با سبک زندگی و سیره اخلاقی و عملی بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی آشنا می شوند، خاطرنشان کرد: مجموعه چهار جلدی «قصه های امام خمینی و بچه ها» حاوی داستان های کوتاه و فرازهایی آموزنده و داستان هایی اخلاقی از زندگی امام خمینی(ره) و ارتباطش با دیگران به‌ویژه کودکان است که کاملا محبت آمیز و صمیمانه بوده است. وی تصریح کرد: این مجموعه چهار جلدی که در قطع رحلی و با تیراژ یک هزار نسخه منتشر شده است با قیمت 100 هزار ریال در دسترس کودکان ایرانی قرار دارد.
سعیدی یادآور شد: مجید ملامحمدی زاده 12 مرداد 1347 در شهر قم است، از وی تاکنون حدود 150 کتاب داستان، شعر و .. در موضوعات دینی، اهل بیت(ع) و اخلاقی به چاپ رسیده است که بیشتر این کتاب ها در جشنواره های مهم کشوری برگزیده شده اند.
وی در پایان عنوان کرد: این مجموعه از منابعی همچون پا به پای آفتاب، در سایه آفتاب، برداشت هایی از سیره امام و پرتوی از خورشید الهام گرفته شده است.
در یکی از داستان های این مجموعه می خوانیم: ما رفتیم و رفتیم تا به یک شهر رسیدیم. آقای پست چی من را به دست مدیر یک مدرسه داد و گفت: «این نامه از جماران است، از بیت امام خمینی.»... خانم مدیر فوری از جای خود بلند شد، من را گرفت. خوب نگاهم کرد و گفت:«خیلی ممنون آقای پست چی!»آقای پست چی رفت. خانم مدیر وقتی من را باز کرد، با خوشحالی صورتم را بوسید و گفت: «ای وای ! امام خمینی به نامه بچه های ما جواب داده!»...
 

علاقه‌مندان برای آگاهی از اخبار به‌نشر و مشاهده و تهیه سایر محصولات انتشارات آستان قدس رضوي می‌توانند به نشانی اینترنتی www.Behnashr.com یا فروشگاه‌های سطح شهر مشهد و نمايندگي‌های سراسر کشور مراجعه کنند؛ همچنین سامانه پیامکی به شماره 30003209 یا کانال اطلاع‌رسانی به‌نشر از طریق پیامرسان‌های بله و ایتا به آدرس @behnashr نیز از دیگر راه‌های برقراری ارتباط با این انتشارات است.
 
 
نظر بدهید