کتاب «اقلیم ایمان» منتشر شد
شنبه 17 فروردين 1398

اقلیم ایمان

کتاب «اقلیم ایمان» منتشر شد

کتاب «اقلیم ایمان» با هدف بازخوانی بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی درباره تاریخ، جایگاه و ظرفیت شهرها و استان‌های مختلف کشور، از سوی موسسه فرهنگی هنری مرکز اسناد انقلاب اسلامی روانه بازار نشر شد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی مجمع ناشران انقلاب اسلامی، منانشر، به نقل از روابط عمومی موسسه فرهنگی هنری مرکز اسناد انقلاب اسلامی، کتاب «اقلیم ایمان» با هدف بازخوانی بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی درباره تاریخ، جایگاه و ظرفیت شهرها و استان‌های مختلف کشور، از سوی موسسه فرهنگی هنری مرکز اسناد انقلاب اسلامی روانه بازار نشر شد.

در مقدمه این کتاب می‌خوانیم: پس از پیروزی انقلاب اسلامی و ورود اسلام به عرصه‌های اجتماعی و سیاسی ایران، که با حضور و مشارکت آحاد جامعه صورت پذیرفت، لزوم حفظ تاریخ و دستاوردهای مثبت آن، بیش از پیش آشکار شد. این بدان جهت بود که قبل از پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی به رهبری امام خمینی(ره)، مردم ایران از گذرگاه‌های سختی عبور و تنگناهای زیادی را پشت‌سر گذاشته بودند، لذا ثبت این‌گونه وقایع، به‌مثابه چراغی روشن برای عبور از رخدادهای پیش رو مهم و ضروری می‌نمود.

پس از پیروزی انقلاب نیز اتفاقات و حوادث گوناگون داخلی و خارجی، ظهور و بروز شخصیت‌های اثرگذار، دشمنی‌ها و فتنه‌انگیزی‌های دشمنان و بسیاری رویدادهای دیگر، تجربه‌ای گرانسنگ برای آینده فراهم آورد، لذا حافظه‌ تاریخی جامعه انقلابی ما نباید با این تجربیات ارزنده غریبه باشد.

در این راستا مقام معظم رهبری طی سفرهایی که در طول سالیان گذشته به استان‌های مختلف داشته‌اند، پیرامون تاریخ، جایگاه، ظرفیت و توانمندی‌های آن منطقه، به ایراد سخن پرداختند. این کتاب، مجموعه بیانات معظم‌له در این رستاست.

«اقلیم ایمان» برگرفته از بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی، با تدوین محمدمهدی کوثری، در 1000 نسخه و با قیمت 12 هزار تومان از سوی موسسه فرهنگی هنری مرکز اسناد انقلاب اسلامی چاپ و روانه بازار نشر شده است.

علاقمندان می‌توانند برای تهیه کتاب «اقلیم ایمان» علاوه بر رجوع به سایت مرکز اسناد انقلاب اسلامی به نشانیwww.irdc.ir، به فروشگاه این مرکز واقع در خیابان انقلاب، خیابان 12 فروردین، بعد از خیابان شهدای ژاندارمری، نبش مجتمع ناشران مراجعه کنند و یا با شماره تلفن 22211174 تماس بگیرند.

نظر بدهید