به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی مجمع ناشران انقلاب اسلامی، منانشر، به نقل از خبرگزاری فارس، کتاب‌های «فرشته‌ای در تانک» و «مامان را ببخشید» نوشته هادی خورشاهیان از سوی انتشارات کتابستان معرفت به چاپ دوم رسیدند.

بر اساس این گزارش، هادی خورشاهیان نویسنده توانای نوجوان با «فرشته ای در تانک» سعی می کند مرز میان خیال و واقعیت را بشکند. بعضی بر این باورند او می کوشد گونه ی جدیدی از واقعیت را که پیش از این خیال انگاشته می شد، رونمایی کند.
وجودی که نمی‌تونه از دیوار رد بشه، اگه از بلندی بیفته، پاش زخم میشه و برای رفتن به نقاط دور باید سوار ماشین بشه، چه جور موجودیه؟!

درست حدس زدید، یه شبحه! من شبحم! یه شبح دو ساله، اما قد و هیکلم اندازه یه نوجوون 16 - 17 ساله س! یه شبح ماجراجو که می خواد از هر چیزی سردربیاره.

رادیو رو روشن می کنه و همراه برنامه «چند سال قبل در چنین روزی» این طرف اون طرف می ره!

تا وقتی یه دختر شیطون مثل خودش با یه راز بزرگ تو زندگیش، میاد سراغش و ...
کتاب دیگر با نام «مامان را ببخشید» باز هم به قلم هادی خورشاهیان برای دومین بار چاپ شد. داستان دختر نوجوانی ست که از آلبوم مادرش یک عکس دسته جمعی پیدا میکند و شیفته یکی از افراد حاضر در آن عکس می شود و تصمیم میگیرد آن شخص را که هیچ ادرس یا شماره ای از ندارد را پیدا کند که در این مسیر همراهانی پیدا می کند.

خورشاهیان شاعر و نویسنده ای خراسانی است که حدود سه دهه در حوزه های شعر، داستان کوتاه، رمان و ادبیات کودک و نوجوان قلم می زند و بیش از چهل کتاب از هشتاد کتاب چاپ شده اش، در حوزه ی ادبیات کودک و نوجوان است که اقبال خوانندگان را در پی داشته و علاوه بر کسب جوایز مختلف، به چاپ های متعدد رسیده و فقط یک عنوان کتابش بیش از صد و پنجاه هزار شمارگان داشته است.