معرفی تازه‌های نشر مؤسسۀ فرهنگی‌هنری قدر ولایت در نمایشگاه کتاب تهران
سه شنبه 03 ارديبهشت 1398

معرفی تازه‌های نشر مؤسسۀ فرهنگی‌هنری قدر ولایت در نمایشگاه کتاب تهران

معرفی کتابهایی که برای اولین بار در نمایشگاه بین المللی کتاب عرضه خواهد شد.

کتاب «چو با حق متصل گردید جان» به نمایشگاه بین المللی کتاب رسید.
موسسه فرهنگی هنری قدر ولایت در راستای ترویج فرهنگ دفاع مقدس، کتاب « چو با حق متصل گردید جان » را تولید و در نمایشگاه بین المللی کتاب تهران در اختیار علاقمندان قرار می دهد.
در این کتاب با رویکردی جدید برخی درخشندگیهای ایمانی و معنوی رزمندگان دفاع مقدس همچون شهید ابراهیم هادی، شهید مصطفی کاظم زاده و شهدای انقلاب اسلامی همانند شهید طیب، با مقایسه برجستگیهای ایمانی اولیای خدا، رویت گردیده است. برای روایت این صحنه های درخشان، از ادبیات پرده خوانی، خاطره گویی، انشا نویسی و قصه گویی استفاده شده است. در این کتاب شش روایت در 72 صفحه و قطع رقعی با قیمت 6000 تومان تقدیم شده است. در بخشی از کتاب آمده است:
«جوش خوردن فرهنگ انقلاب اسلامی با فرهنگ وحیانی و حیات ابدی، اتصال حق و جان، نتیجه اش شگفتی های چهل ساله، با وجود آن همه توطئه و تحریم و جنگ روانی و اقتصادی است. نتیجه این جوش الهی، سقوط رژیم متکی به ابرقدرتها و سرآغاز رویش های تماشایی بود».
 
 
 
کتاب «آقای رئیس جمهور!» در غرفه موسسه فرهنگی هنری قدرولایت عرضه می شود
کتاب « آقای رئیس جمهور» گردآوری و تدوین آقای فرامرز شعاع حسینی است. این کتاب تولید سال 1397 و برای اولین بار در نمایشگاه بین المللی کتاب تهران عرضه خواهد شد.
رهبر کبیر انقلاب اسلامی، امام خمینی، در جهت تحقق حکومت اسلامی و هدایت مسئولین نظام بویژه رؤسای جمهور و هیأت وزیران به وظایف اصلی و مهم، که مفهوم واقعی خدمتگزاری، در آن جلوه گر باشد، راهنمائیهای متکی بر ارزشهای اسلامی و انسانی و حقوق مردم بویژه قشرهای محروم و کم برخوردار داشته اند.
خطابهای امام خمینی به رؤسای جمهور و هیأت دولت تحت عنوان « آقای رئیس جمهور!» توسط نویسنده محترم آقای فرامرز شعاع حسینی به خوبی تقطیع و گردآوری و عنوان بندی و تدوین شده است و در 120 صفحه قطع رقعی و قیمت 10000 تومان در غرفه موسسه عرضه می گردد. در بخشی از مقدمه کتاب میخوانیم:
«از 5 بهمن 1358 با انتخاب اولین رئیس جمهور منتخب تا 25 مرداد 1364 که دوره چهارم انتخابات ریاست جمهوری است، تمامی رؤسای جمهوری در مناسبتهای مختلف به خدمت امام خمینی - رحمت الله علیه- می رسیدند تا از ارشادات و راهنماییهای ایشان بهره کافی ببرند. در تمامی این دیدارها، رهبر فقید انقلاب همواره رؤسای جمهور را خادم ملت و بویژه محرومین و مستضعفین می دانستند و توصیه و سفارش مردم عزیز را به آنان می نمودند».
 
 
 
 
کتاب « آقای رئیس جمهور، هیأت دولت و وزراء» تولید و در نمایشگاه بین المللی کتاب عرضه می شود.
در راستای کتاب« آقای رئیس جمهور!» که توسط نویسنده محترم آقای فرامرز شعاع حسینی کردآوری و تدوین شده بود، راهنماییها و خطابهای رهبر معظم انقلاب اسلامی، امام خامنه ای « مدظله العالی» به رؤسای جمهور و هیأت دولت و وزراء از زمان رحلت امام خمینی تا چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی، توسط گروه تحقیق موسسه فرهنگی هنری قدرولایت گردآوری و تدوین شده است.
در این کتاب مهمترین و اساسیترین وظایف و جهتگیریهایی که متضمن حفظ انقلاب اسلامی و جمهوریت نظام و حقوق عامّه مردم علی الخصوص محرومان و مستضعفان است، گردآوری و ارائه شده است.
مسئولین نظام علی القاعده با عمل به این وظایف است که التزام عملی به ولایت فقیه را نسان می دهند و مردم در مطالبات خود از مسئولین، این وظایف و رهنمودها را بایستی مد نظر قرار دهند.
این کتاب در قطع رقعی و 120 صفحه با قیمت 10000 تومان در غرفه موسسه قدرولایت به علاقمندان و بازدیدکنندگان عرضه می شود.
 
کتاب « بچه های خوب، زندگی خوب» منتشر شد
این کتاب برگرفته از کتاب ارزشمند« سنن النبی» علامه طباطبایی است. مؤلف محترم آقای علی شعیبی با نوآوری و نگاه عمیق به آموزه های این کتاب، جهت آموزش سبک زندگی پیامبر اعظم به کودکان و نوجوانان، با روش طرح سئوال از نبی مکرم اسلام و پاسخ آن، 52 رفتار در زمینه های مختلف را نگارش و عرضه کرده است.
این کتاب در چهار فصل به رابطه کودکان و نوجوانان با خداوند، با خویش، با دیگران و با طبیعت پرداخته و سبک زندگی پیامبر اکرم را در این چهار موضوع در 52 سئوال و پاسخ، تنظیم و ارائه کرده است.
طراحی های داخلی کتاب توسط خانم فاطمه رحمانی و با سبک نزدیک به نقاشیهای کودکان و نوجوانان انجام شده و طرح جلد این کتاب توسط آقای مرتضی امین انجام گردیده است.
این کتاب در قطع خشتی و 60 صفحه چهار رنگ با قیمت 20000 تومان در غرفه کودک و نوجوان موسسه در نمایشگاه بین المللی کتاب تهران عرضه می شود.
 
کتاب « هزار داستان، هزاران نکته » منتشر شد.
این کتاب توسط آقای دکتر سید عظیم قوام، گردآوری و تدوین شده است و به مناسبت هفته کتاب بوسیله موسسه فرهنگی هنری قدرولایت منتشر گردیده است.
این کتاب در 716 صفحه و در قطع وزیری و قیمت 70 هزار تومان
 
معرفی کتاب «گلستان انقلاب»
این کتاب در قطع وزیری 472 صفحه با قیمت 30000 تومان منتشر شده است.
کتاب «گلستان انقلاب» حاصل بررسیها و نقطه نظرات مستند و آمارهای واقعی کارشناسان و متخصصان حوزه­های مختلف است
 
 
 
معرفی کتاب « درآمدی بر انحرافات سیاسی»
نویسنده دکتر سید عظیم قوام، قطع رقعی، 276 صفحه، قیمت 15000 تومان، چاپ اول 1397.
 
 
 
معرفی کتاب «آزادی و آزاداندیشی» تعاریف، معیارها، آداب و محدودیتها در نگاه رهبر معظم انقلاب اسلامی
این کتاب در قطع رقعی و در 416 صفحه با قیمت 30000تومان طراحی جلد پور اکبری.
 
 
کتاب «ابوالحسن بنی­صدر» "جلد چهارم نقش روشنفکران در تاریخ معاصر ایران"
قطع وزیری، تعداد صفحه 292، قیمت 20000تومان
 
« قصه دخترای خوب » به تولید رسید
گردآوری و تدوین آن را جناب آقای محسن بغلانی بعهده گرفته و موفق به انجام آن شدند. طراحی و صفحه آرایی آن را جناب آقای امیر خلیلی فرد انجام داده­اند.
اسامی و مشخصات این چهار جلد عبارتند از:
جلد اول « متولد مهر»، قطع رقعی، 56 صفحه، 7000 تومان.
جلد دوم « میوه درخت کاج» قطع رقعی، 48 صفحه، 6000 تومان.
جلد سوم «پروانه شو» قطع رقعی، 48 صفحه، 6000 تومان.
جلد چهارم «مسافر آسمان» قطع رقعی، 56 صفحه، 7000 تومان.
 
 
 
معرفی کتاب «افسران جنگ نرم»
قطع کتاب رقعی، تعداد صفحات 620 صفحه، قیمت 30000 تومان، چاپ اول 1397، طرح جلد پور اکبری، ویراستار شهاب الدین رحمانی.
 
 
 
معرفی کتاب «خودکامه یا قانونمدار؟»
این کتاب در قطع وزیری و 572 صفحه با قیمت40000 تومان منتشر شده است. کار پژوهش و تدوین این کتاب توسط گروه تحقیق مؤسسه فرهنگی هنری قدرولایت انجام گردیده است.
 
 
 
روشنفکران بر سر دو راهی، رجعت یا پیشرفت
این کتاب در 480 صفحه با قیمت 40000تومان در قطع وزیری و گردآوری و تدوین موسسه فرهنگی هنری قدر ولایت.
نظر بدهید