«میثم نیلی» مشاور رئیس سازمان تبلیغات شد
چهارشنبه 04 ارديبهشت 1398

«میثم نیلی» مشاور رئیس سازمان تبلیغات شد

حجت‌الاسلام و المسلمین محمد قمی رئیس سازمان تبلیغات اسلامی در حکمی میثم نیلی را به‌عنوان مشاور در حوزه کتاب و نشر منصوب کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی مجمع ناشران انقلاب اسلامی، منانشر، به نقل از خبرگزاری مهر، حجت‌الاسلام و المسلمین محمد قمی رئیس سازمان تبلیغات اسلامی در حکمی میثم نیلی مدیر عامل مجمع ناشران انقلاب اسلامی را به‌عنوان مشاور در حوزه کتاب و نشر منصوب کرد.
متن حکم انتصاب میثم نیلی به این شرح است:
برادر ارجمند و انقلابی، جناب آقای میثم نیلی
با توجه و نگاه به سرمشق توصیه‌های راهگشای رهبر فرزانه انقلاب اسلامی درخصوص کتاب و نشر آن، به‌ویژه تکلیف‌هایی که در این زمینه برشمرده‌اند، یعنی «تولید کتاب‌های خوب در عرصه‌های مختلف فکری»، «کتاب‌خوان شدن هرچه بیشتر مردم» و «تبیین اهمیت نقد و بررسی کتاب»، به نظر می‌رسد که سازمان تبلیغات اسلامی نیز در فصل نوین فعالیت و کوشش خود، در آستانه گام دوم انقلاب اسلامی، نیازمند آن است تا موضوع کتاب و نشر را در افقی بالاتر و نیز در تراز تأکیدات ارزشمند رهبری حکیم انقلاب دنبال نماید؛ خاصه آنکه با توجه به داشته‌های سازمان در این زمینه و حوزه‌های اثر متنوع آن، این اهمیت دوچندان می‌شود؛ از همین روی جنابعالی را که دارای سوابق تعهد، انقلابی‌گری و نیز سابقه خوب تخصصی در این خصوص می‌باشید به‌عنوان «مشاور در حوزه کتاب و نشر» منصوب می‌کنم.
اهم وظایف جنابعالی به شرح ذیل است:
۱/ تدوین برنامه سه ساله سازمان در جهت ایجاد تحولی جدی در زیست بوم نشر انقلاب اسلامی
۲/ هدایت و نظارت بر برنامه‌ریزی و عملکرد مؤسسات حوزه کتاب و نشر سازمان، متناسب با اهداف تحولی
۳/ تشکیل و پیشبرد کارگروه کتاب جهت حمایت و هدایت مجموعه‌ها و مؤسسات مردمی در این حوزه
۴/ مشاوره فعال جهت حضور مؤثرتر سازمان در شوراهای بالادستی مرتبط با عرصه کتاب
۵/ شکل‌دهی ظرفیت‌های تازه جهت ارتقا وضع موجود سازمان در ارتباط با کتاب
۶/ پیگیری هم‌افزایی با اجزای دیگر سازمان در عملیات‌های مشترک و در جهت ارتقا اهداف این حوزه
۷/ رصد و پایش وضع موجود در حوزه کتاب و نشر انقلاب اسلامی و ارائه پیشنهادهای لازم
امید آن که در این مجال، با توکل به لطف پروردگار و توسل به عنایات حضرت بقیه اللّه الاعظم (عجل اللّه تعالی فرجه الشریف) موفق به سربازی فرهنگی مؤثر برای دین خدا و انقلاب اسلامی گردیم. ان شاءاللّه
نظر بدهید