«ارمغان»؛ دستاوردهای انقلاب اسلامی در بیانات رهبر معظّم انقلاب
جمعه 06 ارديبهشت 1398

ارمغان

«ارمغان»؛ دستاوردهای انقلاب اسلامی در بیانات رهبر معظّم انقلاب

کتاب «ارمغان»؛ دستاوردهای انقلاب اسلامی در بیانات رهبر معظّم انقلاب دستاوردهای انقلاب اسلامی در بیانات حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای(مدّظلّه‌العالی) منتشر شد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی مجمع ناشران انقلاب اسلامی، منانشر، همزمان با سی و دومین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران انتشارات انقلاب اسلامی کتاب «ارمغان»دستاوردهای انقلاب اسلامی در بیانات رهبر معظّم انقلاب دستاوردهای انقلاب اسلامی در بیانات حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای(مدّظلّه‌العالی) را منتشر کرد.

از ابتدای انقلاب یکی از راهبردهای دشمنان نظام اسلامی این بوده است که به ملت ایران القا کنند که انقلاب دستاورد مهمّی نداشته است و هر چه از عمر انقلاب میگذرد این تلقینات رسانه‌ای افزایش یافته است.


درمقابل این حربه‌ی دشمنان، رهبر معظّم انقلاب (مدّظلّه‌العالی) با شناخت دقیق از نقشه‌ی دشمنان برای ناامید کردن مردم از آینده‌ی انقلاب، همواره با برشمردن دستاوردهای انقلاب اسلامی ، امید به آینده‌ی روشن را در کالبد جامعه حفظ نموده‌اند.


از این رو انتشارات انقلاب اسلامی در راستای رسالت خود در تبیین آراء و اندیشه‌های روشنگر رهبر معظّم انقلاب (مدّظلّه‌العالی) نسبت به تدوین بیانات معظّم‌له در کتابی با عنوان"ارمغان"  اقدام نموده است.


این کتاب مشتمل بر شش بخش میباشد که در بخش اول آن به مفهوم شناسی کارآمدی و رابطه‌ی آن با دستاوردها پرداخته شده است.


بخش دوم کتاب به بیان اهداف و آرمانهای انقلاب اسلامی از جمله؛ آرمانهای فرهنگی، اجتماعی و علمی، اهداف و آرمانهای سیاسی و اهداف و آرمانهای اقتصادی، اختصاص یافته است.


در بخش سوم کتاب امکانات و ظرفیتهای موجود نظام اسلامی اعمّ از امکانات مادّی و غیرمادّی مورد بررسی قرار گرفته است.


موانع پیش روی انقلاب اسلامی عنوان بخش چهارم از این کتاب است که با تقسیم موانع موجود به موانع بیرونی و درونی این بحث را در بر گرفته است.


در بخش پنجم با برشمردن دستاوردهای انقلاب اسلامی در سطح جهان، سیاست، اقتصاد، دین و ...، پیشرفتهای ایران در عمق و سطح مورد توجّه قرار گرفته است.


و در نهایت در بخش پایانی این کتاب به ضرورت تلاش برای کم کردن فاصله با حکومت اسلامی مطلوب و مراحل دستیابی به تمدّن جهانی اسلامی پرداخته شده است.


امید است مطالعه‌ی این اثر مخاطبین محترم را نسبت به دستاوردهای انقلاب اسلامی آشنا نموده و سهمی در تحکیم محبّت آحاد جامعه به انقلاب اسلامی ایفا نماید.



علاقه‌مندان برای تهیه کتاب «ارمغان» می توانند اینجا را کلیک کنند.


نظر بدهید