افتتاحیه دوازدهمین دوره پویش مطالعاتی روشنا
شنبه 07 ارديبهشت 1398

در غرفه مجمع ناشران انقلاب اسلامی برگزار می‌شود:

افتتاحیه دوازدهمین دوره پویش مطالعاتی روشنا

یکشنبه جشن امضای «پریدخت» و رونمایی کتب انتشارات «مؤسسه فرهنگی‌هنری شعرای فارسی» در غرفه مجمع ناشران انقلاب اسلامی واقع در نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران برگزار می‌شود.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی مجمع ناشران انقلاب اسلامی، منانشر، روز یکشنبه هشتم اردیبهشت، در غرفه مجمع ناشران انقلاب اسلامی شعر و داستان کودک تحلیل و بررسی خواهد شد.
از ساعت 11:30 تا 13 نشست تخصصی «وضعیت‌شناسی کتب شعر» با سخنرانی محمدرضا وحیدزاده، دبیر گروه شعر سامانه کارشناسی کتاب مجمع ناشران انقلاب اسلامی برگزار خواهد شد.
برنامه بعدی این غرفه رونمایی هفت کتاب از انتشارات مؤسسه فرهنگی‌هنری شعرای فارسی است. عنوان کتاب‌ها به شرح زیر است: «حماسه گوهرشاد» فراخوان سراسری از شعرای کشور، «آسمانه» و «چای لیمویی» از سمانه رحیمی، «دل صراحی» از زینب صدرزاده، «ارادت» از الهام نجمی، «عشق طعم بستنی‌های مرا دزدیده» از راشین گوهرشاعی و «هزارونهصد وهم» از وحیده افضلی.
این مراسم از ساعت 14 تا 15 برگزار خواهد شد و سخنرانان این مراسم دکتر علیرضا قزوه، عبدالرحیم سعیدی‌راد و رضا اسماعیلی هستند.
این غرفه در ساعت 15:30 تا 16:30 میزبان مصطفی خرامان، محسن هجری و علیرضا متولی، نویسندگان کودک و نوجوان خواهد بود. عنوان این مراسم «داستان دینی با دین در داستان» است.
«افتتاحیه دوازدهمین دوره پویش مطالعاتی روشنا» از ساعت 16:30 تا 17:30 با محوریت رمان «ادواردو» از انتشارات عهد مانا و با حضور خانم کاملیا، بانوی تازه مسلمان شده از برزیل و محمد عرب فعال فرهنگی برنامۀ بعدی این غرفه است.
جشن امضا «پریدخت» رمان پرفروش حامد عسکری آخرین برنامه این غرفه خواهد بود که از ساعت 19 تا 20 در غرفه مجمع ناشران انقلاب اسلامی برگزار خواهد شد.
برچسب‌ها: نمایشگاه کتاب 32
نظر بدهید