«صمیمیت،احترام، قدردانی؛ اصول یک ازدواج موفق»
دوشنبه 22 آذر 1395

صمیمیت،احترام، قدردانی؛ اصول یک ازدواج موفق

«صمیمیت،احترام، قدردانی؛ اصول یک ازدواج موفق»

انتشارات آستان قدس رضوی کتاب «صمیمیت، احترام، قدردانی؛ اصول یک ازدواج موفق» را برای نخستین بار منتشر و روانه بازار نشر کشور کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی مجمع ناشران انقلاب اسلامی، منانشر، به نقل ارعمومی به نشر(انتشارات آستان قدس رضوی)، از آنجا که زن و شوهر در زندگی مشترک مکمل یکدیگرند و تفاوت های میان آنان می تواند عشق و محبت بیشتری را در رابطه زناشویی به بار آورد اما همین تفاوت ها نیز می توانند تبدیل  به منبع اختلافات اساسی میان زوجین بشود.

انتشارات آستان قدس رضوی نیز در راستای آموزش چگونگی برخورد و ایجاد تعادل با علایق و خواسته های متفاوت میان زوجین، نسبت به تولد و چاپ کتاب «صمیمیت، احترام، قدردانی؛ اصول یک ازدواج موفق» برای نخستین بار اقدام کرده است.

این کتاب توسط بهمن علیمرادی و پریسا غفوریان نوروزی با نظارت علمی علی کبر ثمری در سه فصل مختلف شامل صمیمیت در ازدواج، احترام و خودشناسی و همچنین قدردانی و بخشش به رشته تحریر درآمده است.

سعی در تحکیم پیوندهای زناشویی امری است که بدون هیچ استثنایی باید با مهربانی، صمیمیت و عشق همراه باشد و در این زمینه فراگرفتن و یا بازآموزی مهارت های ارتباطی و اصولی زوجین از اهمیت بسزایی برخوردار می باشد.

این کتاب به خواننده می آموزد با احترام گذاشتن به سلیقه طرف مقابل به چیزی می رسیم که اگر به تنهایی اقدام می کردیم هرگز موفق نمی شدیم و این خود نوعی قدردانی از همسر محسوب می شود.

کتاب «صمیمیت، احترام، قدردانی؛ اصول یک ازدواج موفق» از هم اکنون با شمارگانی برابر 1500 نسخه در قطع رقعی با قیمت 40.000ریال در دسترس عموم علاقه مندان قرار دارد.

علاقه مندان به تهیه کتاب «صمیمیت، احترام، قدردانی؛اصول یک ازدواج موفق» و همچنین مشاهده و تهیه سایر محصولات انتشارات آستان قدس رضوي می توانند به نشانی اینترنتی www.behnashr.com  و یا فروشگاه های سطح شهر مشهد و نمايندگي های سراسر کشور مراجعه کرده و یا از طریق سامانه پیامکی به شماره 30003209 و 09027652008 از طریق تلگرام با این انتشارات تماس برقرار کنند./

نظر بدهید