«من میترا نیستم» با «او عموی من است» به نمایشگاه رسید
دوشنبه 09 ارديبهشت 1398

«من میترا نیستم» با «او عموی من است» به نمایشگاه رسید

برنامه‌های ده اردیبهشت مجمع ناشران انقلاب اسلامی در نمایشاه کتاب تهران مشخص شد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی مجمع ناشران انقلاب اسلامی، منانشر، سه‌شنبه ده اردیبهشت، در هفتمین روز نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، سه کتاب در غرفه مجمع ناشران انقلاب اسلامی رونمایی خواهد شد.
از ساعت 10 تا 11:30 شهریار امینیان، عضو هیئت مدیره مجمع ناشران دفاع مقدس، به ارائه «الزامات نهضت ترجمه آثار دفاع مقدس» می‌پردازد.
«راهبردهای نظری فرهنگی فمینیسم در فضای نشر و کتاب» توسط ابوالفضل اقبالی از ساعت 11:30 تا 13 ارائه خواهد شد. اقبالی پژوهشگر حوزه مطالعات زنان و دکترای علوم اجتماعی است.
رونمایی از کتاب «من میترا نیستم»، نوشته خانم معصومه رامهرمزی از انتشارات آوای کتاب‌پردازان، از ساعت 14 تا 15:30 برگزار می‌شود. این کتاب با محوریت شهید زینب کمایی، شهید شاخص سال 97 است که در 14سالگی توسط منافقین ترور شد. در این مراسم نویسنده کتاب و خواهر شهید حضور خواهند داشت. همچنین کارگردان نمایشنامه صوتی این کتاب مهمان برنامه خواهد بود.
ساعت 16 تا 17 جشن 20هزارتایی شدن و جشن امضا کتاب «مجید بربری» با محوریت شهید مجید قربانخانی برگزار می‌شود. در این مراسم نویسنده کتاب و خانواده محترم این شهید بزرگوار حضور خواهند داشت. این کتاب را کبری خدابخش دهقی به رشته تحریر درآورده و انتشارات دارخوین به چاپ رسانده است.
جدیدترین کتاب رحیم مخدومی با عنوان «او عموی من است» از ساعت 17 تا 18:30 در غرفه مجمع ناشران انقلاب اسلامی رونمایی می‌شود. این کتاب را نشر رسول آفتاب منتشر کرده است.
بازخوانی آثار منتشره و رونمایی از آخرین آثار استاد محمدرضا سرشار آخرین برنامه این غرفه است که از ساعت 18:30 تا 20 برگزار خواهد شد.
برچسب‌ها: نمایشگاه کتاب 32
نظر بدهید