«سرباز کوچک امام» 100هزارتایی شد
چهارشنبه 11 ارديبهشت 1398

«سرباز کوچک امام» 100هزارتایی شد

غرفه مجمع ناشران انقلاب اسلامی با برگزاری دو نشست تخصصی و یک ویژه‌برنامه رونمایی در روز پنج‌شنبه پنجم اردیبهشت، به استقبال نهمین روز از نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران می‌رود.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی مجمع ناشران انقلاب اسلامی، منانشر، اولین برنامه در ساعت 11:30 تا 13 رونمایی کتاب «زمان ایستاده بود» است که با حضور نویسنده این اثر، فرزانه قلعه‌قوند، برگزار خواهد شد. این کتاب محصول انتشارات پیام آزادگان است.
 
در ساعت ۱۶ تا ۱۷ جشن 10۰هزارتایی شدن کتاب «سرباز کوچک امام» برگزار خواهد شد و مجمع ناشران انقلاب اسلامی میزبان فاطمه دوست‌کامی، نویسنده کتاب و مهدی طحانیان، راوی آن خواهد بود. مهمان ویژه این برنامه، مهران رجبی، بازیگر سینما و تلویزیون است.
 
برنامه بعدی غرفه مجمع ناشران انقلاب اسلامی در ساعت 17:30 تا 18:45 برگزار می‌شود که موضوع آن رونمایی کتاب «عوامل رشد، رکود و انحطاط» از انتشارات لیلة‌القدر با حضور ناشر این کتاب خواهد بود.
 
جلسه بررسی تجربه تأسیس کتاب‌فروشی‌های زنجیره‌ای، مطالعه دوره‌ای و پاتوق کتاب با حضور آقای پیرمرادیان، مدیرعامل دفتر نشر معارف، آخرین برنامه این غرفه خواهد بود که از ساعت 19 تا 20 برگزار خواهد شد.
برچسب‌ها: نمایشگاه کتاب 32
نظر بدهید